Miért van, hogy a fükaszám amúgy tökéletesen működik de első indításnál 30-40 szer meg kel rántani mire elindul? Aztán egész nap teszi a dolgát. Első max. második rántásra indul. A benzint felpumpálom! Kraftech 65 cm3
A karbi szívatós részével lesz a gond, azaz ha még hideg a motor,akkor nincs elég benzin neki és nem gyullad meg a keverék. (Induláskor mindig dúsabb keverékre van szükség, kb 1.3-1.5x arányban,persze ez.. üzem melegnél már sok lenne neki)
Szerezz be egy hidegindító spray-t és fúj be a légszűrőbe 1-2 sec erejéig amikor még tök hideg,és a gázkart is húzd amikor rántod.
#1, #2 Ezeken a fűkaszákon a pumpa nem a szívatást szolgálja, vagyis akárhányat lehet pumpálni rajta!
A magasnyomású karburátor légtelenítését szolgálja, mivel ezek nem ejtőtankos gépek!
Ha már jár a motor, akkor ezt a műveletet a karburátor már maga elvégzi az impulzuscsövön kapott impulzusok hatására.
Csak ugye amíg nem jár a motor, addig ezt nem tudja megcsinálni, ezért van a pumpa!
Kérdező, féktisztítót vegyél és egy egész kicsit fújjál be a légszűrőbe indítás előtt, de tényleg csak egy ciccenetnyit és szívató nélkül indítsd!
A 30-40 rántás egyértelműen arra utal, hogy nincs még benzin a motorban előbb.
Nekem is van kínai kaszám, tavaszi első használatkor 20-30-at is szoktam pumpálni. De ha 3-4 hétig nem használom, akkor is kell 15-20, enélkül nem indul. Szívatót ráhúzom, és mikor már brümmen egyet, akkor szívató vissza, és a következő rántásra beindul. (15 év tapasztalata, több kínai géppel.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!