Szentkirályi hajtóműre barkácsolt már valaki első tolókereket?
Figyelt kérdés
Ez a hajtómű:
Ugye, ennek hátul, a csoroszlyatartón van dupla kereke. Tehát ha tolom, akkor a gép teljes súlya az alátámasztási pont meg a szarvak alkotta háromszögön kívül (felül) esik, vagyis kínos dolog feltolni az utánfutóra, mert ha kicsit is megbillen, már esik is le.
A régi öntöttvas Szentkirályin elöl volt a kerék, vagyis toláskor a tömegközéppont nagyjából az alátámasztási pont meg a szarvak közé esett. Nehezebb volt persze, de stabil volt, és meg tudtam emelni szükség esetén, az újat meg csak lefelé tudom nyomni.
Szoktam dolgokat átalakítani a gépeimen, de ebben az esetben ötletem sincs. Legalábbis, frappáns és nem túl bonyolult (nem 20 kiló vasból kivitelezhető) ötletem nincs.
2020. aug. 25. 18:44
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!