új katonai zubbony 100% pamut miért kezd el kifehéredni már 2 használat után?
számla nincs meg.értelemszerűen nem számítottam erre egy ruhánál.
nem tudok németül úgyhogy az eredeti forgalmazót a sturmot sem tudom elérni.a magyar fogyasztóvédelem meg mit tehet egy németországi céggel kapcsolatban?
azt hiszem ezt egy picit megszívtam.
Bocs, csak a kérdésre válaszoltam!
Hosszú volt a részletezés, és egyértelműnek látszott a probléma, ahogy ezek után is. Rossz gyártótól vettél.
Annál kell reklamálni aki az eladó volt, mivel ez nem esik idővel sem más garancia szabályozás alá, mivel ruha.
de jogilag nem köteles semmit sem tenni nem?elküldhet a bánatba is akár hiszen számlám nincs már meg, innentől mivel bizonyítsam hogy tőlük van?ha jófej akkor esetleg kicseréli vagy valami.de akkor is nekem kell fizetni a postaköltséget.
vagy rosszul gondolom,tudom?
Ha rendszeres visszatérő vevő vagy - mint írtad, - nem hiszem, hogy egy kabát miatt akarnak elveszíteni, amit kétszer viseltél.
Beszélj velük telefonon és legyél határozott! Mond el, és meg is fogják nézni hányszor vásároltál ott, de ha ez nem cserélik ki nem tudsz bennük a továbbiakban megbízni!
A postaköltségről meg nektek kell megállapodni. - ha remélhetően oda jut a kérdés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!