Kezdőoldal » Otthon » Házimunka » új katonai zubbony 100% pamut...

új katonai zubbony 100% pamut miért kezd el kifehéredni már 2 használat után?

Figyelt kérdés
még ki se mostam. de több helyen nem is tudom igazán leírni mi ez.nem bolyhosodik hanem elfehéredett,az eredeti színe meg alig látszik néhány helyen,apró fehér szálak állnak ki belőle.ilyet még nem tapasztaltam korábban.ráadásul ez kézzel készült minőségi termék nem valami vacak.oka?mit lehet ellene tenni?a széleinél és a nyaki résznél meg az ujja rész végeinél máshol nem,például a háti rész hibátlan állapotban van.
2016. márc. 30. 17:09
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:

számla nincs meg.értelemszerűen nem számítottam erre egy ruhánál.

nem tudok németül úgyhogy az eredeti forgalmazót a sturmot sem tudom elérni.a magyar fogyasztóvédelem meg mit tehet egy németországi céggel kapcsolatban?

azt hiszem ezt egy picit megszívtam.

2016. márc. 30. 20:59
 12/17 Quatermain ***** válasza:
Sturm a gyártó. Te viszont egy hazai forgalmazótól vetted, tehát hozzájuk fordulj.
2016. márc. 31. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 BiTOPro97 ***** válasza:

Bocs, csak a kérdésre válaszoltam!

Hosszú volt a részletezés, és egyértelműnek látszott a probléma, ahogy ezek után is. Rossz gyártótól vettél.

Annál kell reklamálni aki az eladó volt, mivel ez nem esik idővel sem más garancia szabályozás alá, mivel ruha.

2016. márc. 31. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:

de jogilag nem köteles semmit sem tenni nem?elküldhet a bánatba is akár hiszen számlám nincs már meg, innentől mivel bizonyítsam hogy tőlük van?ha jófej akkor esetleg kicseréli vagy valami.de akkor is nekem kell fizetni a postaköltséget.

vagy rosszul gondolom,tudom?

2016. márc. 31. 18:45
 15/17 BiTOPro97 ***** válasza:

Ha rendszeres visszatérő vevő vagy - mint írtad, - nem hiszem, hogy egy kabát miatt akarnak elveszíteni, amit kétszer viseltél.

Beszélj velük telefonon és legyél határozott! Mond el, és meg is fogják nézni hányszor vásároltál ott, de ha ez nem cserélik ki nem tudsz bennük a továbbiakban megbízni!

A postaköltségről meg nektek kell megállapodni. - ha remélhetően oda jut a kérdés.

2016. ápr. 1. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:
oké.kösz a segítséget.
2016. ápr. 1. 16:34
 17/17 BiTOPro97 ***** válasza:
Szívesen! Egy gyakori online vásárló. ;)
2016. ápr. 1. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!