Kezdőoldal » Otthon » Házimunka » Medence PH , klórszint beállít...

Medence PH , klórszint beállítás hogyan?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok teljesen ne kövezzetek meg, erről az oldalról szedem a tudásomat, mert értelmes leírást nem találtam még a vegyszeren sem. Vettem egy 3800 literes kis medencét vízforgatóval ( obi ) ugyanitt vettem kis hálót illetve tisztítószert:

Chlor tabs 20 g ph szabályzás, fertotlenités , algásodás, tisztításra illetve találtam ilyen úszó házat amibe belepréseltem ezt a tablettát ( vennem kell nagyobbat mert alig sikerült összetekernem a burkolatot.) a medencét nagyjából sík helyre helyeztem alá geotextilt raktam gereblyézés után. ( 3-4 centi szint különbség maradt.) feltöltöttem kútvízzel ami régebben be lett vizsgálva, túl nitrátos egyébként jó a minősége.

Majd egy ilyen tablettát az úszóval beletettem. Ezután szólt barátom hogy hát PH ra figyelni kell és előtte fel kellett volna klórozni.

Most engedhetem le az egészet a csudába és elrontottam? Megelőzés miatt tettem bele a tablettát amit 10 köbméter vízhez ajánlanak 3-4 darabot. ( ezért én egyet tettem). Most a víz szaga már klóros, érződik rajta. Közben folyamatosan szűröm.

Elrontottam így? Mit tegyek?

Köszönöm

2022. júl. 13. 20:02
 1/5 anonim ***** válasza:
0%
Azzal, hogy pénzt adtál ki érte, már elérted azt a célt, amire egy ilyen medence + felszerelés szolgál (a gyártónak és forgalmazónak volt belőle haszna). Épeszű ember nem fürdik agyonvegyszerezett vízben.
2022. júl. 13. 20:15
 2/5 anonim ***** válasza:
Semmit sem rontottál el.
2022. júl. 13. 20:22
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Több mint 20 éve van (valódi) medencém.

Úgy vettem észre, hogy van aki agyonvegyszerezi azaz vagyonokat költ medencevegyszerekre, és naponta 20-szor is leméri a ph értékeket, azután hol ebből, hol abból a vegyszerből tölt bele. Olyan piros ettől mindenkinek a szeme mint az üregi nyúlnak.

Amikor meg végül felmelegszik és bezöldül, akkor meg leengedi az egészet.