A generál kivitelező burkolója a félkötés helyet kicsit a szimmetrikustól elcsúsztatva tette fel a csempét a fürdőszoba egyik falán, a szemben lévőn jól. A többi falon más burkolóanyag hálós kötésben. Mit tegyek?
Az anyag ès munkadíjat az állja aki elcseszte.
Mond nekik, csak megfelelő munkáèr fizetsz, ez meg nem az. Vagy megcsinálják jól, egyformára, vagy nem lesz kifizetve. Ez a te lakásod, te vagy a megrendelő, neked meg nem felel meg, nem ezt nèzegeted egy èleten át.
Jelezd nekik, hogy kihívod a youtubról ismert "szaki ellenőrt" ès ő fog felülvizsgálni, átvenni mindent. (Javadlom nèzz utána, biztos tudják ki az)
Kérdező, elvileg akkor kellene csak kifizetned ha helyrehozták, mert ne ezt kérted tőlük.
A gyakorlat sajnos más. Attól mert nem fizeted ki nem lesz jobb, nem szedik le. Ha a kivitelező embere akkor meg a többi munkát sem fogják csinálni addig amíg nem fizetsz. Itt tényleg nem elég annyi, hogy jog szerint mit kellene csinálniuk. Lehet, hogy az 1-es javaslatát érdemes megfontolni, a kivitelezővel kell beszélned, hogy szóljon az embereinek, mert problémás és rossz híre lesz a cégnek ha nem javítják ki.
A kivitelező tud hatni a burkolókra, mert ha ezt nem csinálják meg jól akkor majd nem velük fog legközelebb dolgozni.
A jó szakember eleve visszaszedte volna. Régen az első burkoló aki a házunkban dolgozott az csak félreértette amit a terasz burkolásánál kértünk. Mindent szépen csinált, csak úgy gondolta, hoyg már akkor hagyja ki a tervezett szigetelésnek a helyet és ne tegye közvetlen a falig a burkolatot. Közben mi tudtuk, hogy évek múlva lesz csak szigetelve a ház, csak azt akartuk, hogy a járólap lerakásánál vegye figyelembe, hogy majd rá lesz rakva később a szigetelés Xcm szélesen. A mintát ennek megfelelően alakítsa ki, hogy utána is jól nézzen ki.
Lerakta már majdnem az egész teraszt mire mi kiértünk a házhoz aznap és tudtunk szólni, hogy gond van. Még csak szólni se szólt semmi (nyilván fejben szitkozódott közben) csak nekiállt és azonnal felszedte az egészet és másnap lerakta újra, már jól. Napokkal később már csak vésővel, kalapáccsal lehetett volna felszedni és újat kellett volna venni.
Most mi is rosszul jártunk, mert a zuhanyzónak javítani kellett az alját. Aki most csinálta az a kellős közepén elcsúszott a lappal és ahogy nálad, nem szimmetrikus. Nem figyeltünk oda, örültünk, hogy kész és mivel utána nem lehetett használni még egy ideig, csak becsuktuk az ajtót és használtuk a másik fürdőt tovább. Mikor észrevettük már késő volt, már csak úgy lehetne felszedni, mint a javítás előtt: szétverni az egészet és megint újra kezdeni. Az meg igen sokba lenne. Ők hibáztak? Igen. Ki lesz javítva? Nem. Ez van. De ez csak a zuhany padlója, nem ugyanaz, mint a fal ami miatt szóltatok is rögtön.
Lehet csak téged zavar a látvány,ezt leverni tényleg kár lenne.
Sajnos a burkoló hibázott.
Na, 24 centis a lap, sikerült 13 centivel kezdeni a csúsztatást, emiatt zavart, nem picit volt asszimetrikus. Most leveszik, jött a műszaki ellenőrös kártya is, kicsit más lett egyből a hozzáállás, aki egyébként tényleg fog jönni ma.
Szóval köszi, billegtem és segítettek a tanácsok, hogy ne engedjem-e el. A párom konfliktuskerülő, ő már azt szeretné, ha eltűnnének, én viszont nem akarok szar munkáért fizetni, még ha emiatt tovább nyúlik a felújítás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!