Sérülten érkezett meg hozzám az új mosdó, amit egy webáruházból rendeltem és sajnos elfelejtettem mellé megrendelni az ilyen esetre vonatkozó garanciát (pedig meg akartam rendelni hozzá.) Ilyen helyzetben van esély arra, hogy kicserélik?
honnan tudod, hogy szállítás közben sérült?..lehet, hogy már eleve olyant küldtek, amit más visszavitt, egyszer csak sikerül elpasszolni..
Jelezd az áruháznak, hogy sérült a mosdó. Aztán meglátod. Egy próbát megér. Amúgy a szállításkor meg kell nézni, mit kaptál.
Én káddal jártam így. Visszamentem, a kapuőr mondta, hogy nem lepődtek eg. Kaptam egy hibátlant.
Ha kicserélik, akkor az újat mindenképpen meg fogom nézni, addig nem írok alá semmit, míg meg nem győzödtem az áru sértetlenségéről. Bízom benne, hogy van bennük annyi ügyfélbarát szemléletmód, hogy kicserélik.
Már jeleztem a cégnek a problémát fotókkal együtt, el is küldték a felvett jegyzőkönyvet. Elvileg 15 nap van az elbírálásra, de mivel jövő hét után már kezdődik nálam a felújítás, amihez rendeltem, megpróbálom megsürgetni a dolgot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!