Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Ügyfélkapun keresztül miért...

Ügyfélkapun keresztül miért nem találja a tulajdoni lapot, pedig tudom a pontos címet?

Figyelt kérdés
"Keresett ingatlan nem található" írja, pedig korrekt címet írok be ami minden hivatalos iraton szerepel. HRSZt nem tudom, tehát az alapján nem tudom keresni sajnos. Légyszi segítsetek. Vagy meg tudom nézni cím alapján a HRSZt valahol?

2017. jún. 29. 01:59
 1/2 anonim válasza:
Valószínűleg saroktelek.A HRSZ-t a cím alapján a földhivatalban kiadják.
2017. júl. 13. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi!
2017. júl. 17. 23:30

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!