Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Mégis meddig várjak a Digire?

Mégis meddig várjak a Digire?

Figyelt kérdés

Egy hete kötöttünk szerződést okos csomagra (Tv net, telefon). Elvileg minden rendben volt.

Ma jött is az emberük, hogy beköti, de kiderült, hogy tele van a dobozban az összes csatlakozó, nem tudja megcsinálni, teljesen új nem tudom mit kell behúzni az utcába, stb.

Kb se tudta megmondani mennyi idő, de hónapok is lehetnek.

Ilyenkor mi van?

Mert ugye szerződésünk van, nekem meg nagyon kellene a TV, net.

Értem én, hogy most rögtön nem megy meg ünnepek meg minden, de hónapokig tart???

Valaki járt már így Digivel? Meddig várt?

Bp külváros, ha számít.


2016. dec. 21. 20:28
 1/9 anonim ***** válasza:
Ne a szerelőt kérdezd, hanem az ügyfélszolgálatos Gizit!
2016. dec. 21. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Mázlid van ha Gizi felveszi egyáltalán a telefont..... Nem fognak kapkodni,de az előfizetés pörög a szerződés aláírásának a napjától.Bár nálam csak a beltérit nem tudta beszerelni .
2016. dec. 21. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Hát az szép lesz, ha kiszámlázzák a semmit, erre nem is gondoltam.
2016. dec. 21. 21:26
 4/9 anonim ***** válasza:

" hogy tele van a dobozban az összes csatlakozó, "


Ez elméletileg az jelenti,hogy ott hálózat fejlesztésre van szükség.Vagyis az al állomásról ki kell építeni 1 másik vezetéket.


Menj be személyesen az ügyf.szolgba és ott érdeklődj a konkrétumok után.

2016. dec. 21. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Nos az nem biztos,hogy nálad is ez lesz nem festem az ördögöt a falra. De közel egy hónapig vártam beltérire nem volt javított készleten (mert ugye ezek nem újak,mint kiderült két év után),fizettem is rendesen de azt sem mondták fapapucs...
2016. dec. 21. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
0%
Telefonkábel volt a házban, amit vettünk, de az oszloptól új kábelt húzott be a szerelő, wifirouter, beállítások, ez volt 2 éve (vezetékes telefon és internet). Nyáron tönkrement a műholdvevő, kértük az IPTV-t. Modem, beállítások, működik. Aztán router-hiba miatt megérkezett a legújabb digitális elosztó, azóta nincs gond. Beszéltem az ügyfélszolgálattal, tíz perc múlva telefonált a szerelő és hozta az új elosztót. Az alvállalkozó szerelők állandóan úton vannak és rádión irányítják őket. Majd elfelejtettem, ez nem a Digi, ez a Telekom...
2016. dec. 22. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Én nem hiszem hogy ennek így kellene működni. Amikortól beszerelték , működőképes a rendszer, alá írom a papírt és onnantól számolhatják.
2016. dec. 22. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Ha megrendeled, akkor kiküldenek egy szerelőt, aki megnézi a műszaki feltételeket, csak utána van szerződés. Addig le lehet mondani a Telekomnál.
2016. dec. 22. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Hívd fel ingyenes vonalas telefonról az ügyfélszolgálatot, vagy menj be személyesen, mert az még mindig gyorsabb. :)

A konkrét esetről vagy tudnak valamit mondani, vagy utánanéznek, és visszahívnak.

Nem tudom, lemondhatod-e, ha túl sokáig elhúzzák, nézd meg az ÁSZF-ben.

De az biztos, hogy fizetni csak a bekötés napjától kell.

2016. dec. 22. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!