Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Eon Otthonangyal szolgáltatáss...

Eon Otthonangyal szolgáltatással kapcsolatos tapasztalatok? Amikor kijön a szakember vészhelyzet esetén, éjjel-nappal.

Figyelt kérdés
Érdemes ilyet kötni, vagy csak parasztvakítás? Kifizettetik veled a kiszállás díját valami kamu indokra hivatkozva vagy tényleg ingyenes?

#E.ON #otthonangyal
2015. nov. 17. 16:58
 1/5 puritan ***** válasza:
Én nem Eon területen lakom, de az itteni szolgáltatónál is van valami hasonló. Megkerestek egy ajánlattal, ami első hallásra kedvezőnek tűnt. Két nap gondolkodási időt kértem, aztán elhajtottam őket, mert kicsit utánaszámoltam, és nekem nem érné meg.
2015. nov. 20. 00:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Köszi
2015. nov. 20. 09:19
 3/5 anonim válasza:
Nekem Pécsen volt velük jó tapasztalatom. Albérletnek van ott kiadva egy lakásunk, de nem a városban lakunk, így nagyon jól jött, amikor szóltak az albérlők, h gond van, hogy egyből tudtunk hívni valakit. Nagyon korrekt volt a szerelő, aki kijött.
2017. febr. 27. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:
Ja, ingyenes volt, nem fizettettek semmit!
2017. febr. 27. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
100%

Most látom, hogy ez ugyanaz mint amit én kérdeztem pár évvel később.. Nekem oda ezt írta be valaki és a fórumon ahonnan ez van ott is ezer más panaszos levél lett beküldve..:

Eonnál is van ilyesmi...elolvastam és arra jutottam,hogy ezt inkább kihagyom.

Amúgy google 2016 egy panasz:

Tisztelt Tékozló Homár!


Az én történetem nagyon egyszerű.


Kötöttem egy biztosítást az ELMŰ-vel, "Otthon Gyorsszerviz" néven kínálják, mely szerint havi 690 Ft-ért, amennyiben szükségem van, 4 órán belül küldenek szerelőt a hiba kijavítására és azt 30 ezer forint

összegig a Biztosítójuk : " EUROP ASSISTANCE S.A. IRISH BRANCH" fizeti.


Június 27.-i nagy esőzések nyomán beázott a villanyóra szekrény és rövidzárlat keletkezett, miközben még villámcsapás is érte a hálózatomat.


Ezek után felhívtam a gyorsszervíz hibabejelentőjét, ami elvileg 24 órás, viszont csak reggel 8 és délután 4 között lehet hibát bejelenteni, hogy szíveskedjenek szerelőt küldeni.


Első alkalommal a diszpécser hölgy egy ügyfélszámot kért tőlem amit nem tudtam megmondani. Mire közölte, hogy akkor nem tud segíteni. Kérdésemre, hogy név és cím alapján esetleg lehetséges e a dolog, közölte, hogy úgy sem lehet.


Később ismét felhívtam őket és az immár a megtalált szerződésen szereplő azonosítóval próbáltam segítséget kérni, közölték, hogy az az azonosító sem megfelelő! Ez a hölgy a név és cím alapján megtalált a rendszerben és egy ujabb azonosítószámot megadva, közölte, hogy visszahív, ha talál villanyszerelőt akit kiküldhetne. Pár óra múlva kaptam is hívást, amikor is közölte, hogy sajnos nem tud szerelőt küldeni a biztosításom terhére (amit ugye fizetek havonta pont ilyen esetekre), viszont ha

zsebből kifizetem a szerelőt akkor tud küldeni.


Ezek után panasszal éltem az ELMŰ-nél, ahol is elismerve a panaszom jogosságát, tovább küldték a panaszomat a biztosítóhoz. Másnap próbáltam ismét hívni az ügyfélszolgálatot amely a megadott számon egész nap elérhetetlen volt, amit az ELMŰ ügyfélszolgálatosa is próbált elérni.


Megjegyzem, hogy azóta sincs áram a ház egy részében mert a biztosítékot folyamatosan leveri valami. Villanyszerelők két három hónapra vállalta, hogy kijön rendbe tenni a hálózatot saját költségemre is. Hívtam a neten hirdető gyorsszolgálatokat is ahol az egyik 40 ezer forintért vállalta, hogy kijön. Ez csak a kiszállás díja lett volna. Más ugyan ilyen szolgálat egy udvarias sms-ben jelezte, hogy sajnos nem érnek rá.


itt a blog is:

[link]

2018. márc. 2. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!