A Telekom csak 04. 03. /februári/ számlát küldött, azóta egyet sem. Számtalanszor reklamáltam. A rendszer hibája, dolgoznak a kijavításon, tegyem félre a pénzt. E-mail-ra is /levélben/ugyanezt írták. Hová forduljak? Vidéki,79 éves vagyok.
Figyelt kérdés
2015. júl. 13. 21:51
1/2 anonim válasza:
Ha az ügyfélszolgálat ezt mondta, ennél okosabbat mi sem tudunk mondani. Tessék félretenni a havidíjakat egy borítékba. Amikor a hibát elhárítják, akkor majd megérkezik az egész időszakról a magas számla. Ha a borítékba minden hónapban bele tetszett tenni a pénzt, akkor nem lesz gond a számla kifizetése.
2/2 kovpet válasza:
Ha van írásos nyoma, hogy jelezte feléjük a problémát, akkor nem hiszem, hogy lehetne ebből gond utólag. Azért furcsa, hogy ilyen sokáig nem történik semmi. Fél év alatt kellett volna változni. Lehet, érdemes lenne rákérdezni a Fogyasztóvédelemnél, hogy ilyenkor mi a helyzet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!