A teafőzőm itthon nem működik, a Tesco ügyfélszolgálatán igen. Mit csináljak?
Tavaly decemberben vettem teafőzőt a Tesco-ból. Electrolux a márka. 10 hónapig gond nélkül működött. kb. 1 hete nem tudom bekapcsolni, az erre járó barátok sem jártak sikerrel.
Elvittem az ügyfélszolgálatra, ott gond nélkül lefőztek benne 3 dl vizet.
Most értem haza, nyomkodom azt az 1 db gombot rajta. Villan, de nem marad égve (úgy működik) és nem főzi le a vizet.
Diplomám van, 10 hónapig nem volt gondot egy szimpla gomb megnyomásával. Nem akarom visszavinni még egyszer, mert már így is közölték, nem a géppel van a probléma.
Több konnektorral is végigpróbáltam. 3 dl-rel és 1 l-rel is próbáltam.
Járj el a Tescóba teát főzni.
Vagy hívd el a szakértő barátod, aki 2 perc alatt kideríti, mi a probléma.
Hát nem hiszem el, szüleimnél tökéletesen működik.
Szerencse, hogy szerelő ismerős nálam járt és ő sem tudta bekapcsolni, különben megőrülnék.
Anyám így is kétszer (megismétlem kétszer) megjegyezte, hogy biztos abban a konnektoromban nincs áram. Köszi, Anya!
Úgyhogy a szüleimhez száműztem a kis ördögöt, nekik most 2 teafőzőjük van, nekem meg gáz+fazék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!