Hibabejelentés után mennyi idővel köteles az eon házhoz jönni?
A hiba csak Téged érint vagy más fogyasztókat is?
Amúgy elvileg:
50 ezernél nagyobb lakosságú településen munkanapon 4 órán belül, hétvégén és ünnepnapokon 6 órán belül,
5 ezer és 50 ezer közötti lakosú településeken hétköznap 6 órán, hétvégén és ünnepnapokon 8 órán belül,
5 ezer főnél kisebb településeken hétköznapokon 8 órán belül, hétvégén és ünnepnapokon pedig 12 órán belül neki kell állniuk a hibaelhárításnak.
Az attól függ.
ha gáz, akkor szinte azonnal ki kell menniük.
ha áramszünet, minél hamarabb.
De általában telefonban, válasz e-mailben erről tájékoztatnak, kb mikor várhatóak.
Fogyasztóvédelemhez szerintem ezzel nem fordulhatsz (illetve írhatsz, de nem foglalkoznak vele), csak az Eonhoz. Kötelesek minden panaszt felülvizsgálni, és ha hibáztak, kapsz kötbér jellegű visszautalást.
Én már kaptam, mert neten jelentettem be valamit, és késve jöttek ki. S nem is jelentetem, mert nem tudtam, hanem 3 hónap múlva küldtek egy levelet, miben elnézést kértek, és kaptam 5 ezer ft-ot! Örültem :-)
Engem érint.
Van 2 gyerek is a családban,pénteken vettük észre,hogy szétégett a villanyóránál a kisdoboz,jeleztem is,ígérték ,hogy pénteken,vagy szombati napon kijönnek.
Azóta már vasárnap.Feleségem még a mikrót sem meri használni,nagy fazékban melegítünk mosdáshoz vizet.
Tegnap megint rájuk telefonáltam,azt mondta a hapsi,hogy tegnapi nap folyamán,akár 22 óra után is jöhetnek.
Se egy telefont nem ejtenek,hogy na,ma jönnek,sem a hibát nem hárították el.
Szóval megy a hűtő,fagyasztó,de semmi máshoz nem tudunk áramot használni,mert,akkor szikrázik az óra...de ha én kések a csekk feladásával,rögtön megy a késedelmi kamat :/
Szép!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!