Minden szakember ilyen?
Lakásfelújítás közepén járunk. Eddig akármelyik szakemberrel (kőműves, ács, vízszerelő...) időpontot egyeztettünk, sosem érkezett meg időben, és nem egy-két órás késésről beszélek, hanem több napos késésről, ha másnap nem hívtuk fel, hogy jön-e vagy sem, akkor várhattunk volna minden esetben a végtelenségig. Jelenleg a villanyszerelőre várok, aki délelőtt 9-re ígérte a jövetelt. Főzni nem tudtam, mert hát bármikor jöhet, akkor pedig áramtalanítani kell majd azt a részt (is), ahogy boltba menni sem valami kajáért, mert akkor nem lesz, ki beengedje. Most igazából ezek a legkisebb problémáim, a legnagyobb az, hogy ülök itthon, nézek ki a fejemből, mert hátha jön, miközben a tapasztalataim mondatják velem, hogy nem fog, megint rá kell majd telefonálnom, és még csak bocsánatot sem kér, hanem mondja, hogy jó esetben holnap jön.
Én vagyok ilyen szerencsétlen a szakikkal, vagy törődjek bele, hogy ez így működik? Bunkó lennék, ha szólnék neki, hogy nem azért fizetek neki, hogy (eddig még csak) órákat, de lehet, hogy napokat késsen?
Így bizony gáz.
Mi víz szereléssel,vízóra cserékkel foglalkozunk és többnyire 2 órás időpontokat beszélünk meg (8-10 között).
Ha a megrendelőnek így sem jó,akkor időpontra megyünk.
Netán valami közbejön akkor odaszólunk telefonon,hogy kb mikor érkezünk.A mai helyzetben ez az elfogadható hozzáállás.
Bocsi, hogy csak most írok, de felhívtam a szakit, arra sem emlékezett, hogy mára megbeszélt volna időpontot valakivel is, úgyhogy elutazott:/ Bocsánatot kért, és holnap reggel 8-kor nálunk fog kezdeni.
Szerintem rajtam, és ezen a felújításon átok ül, úgyhogy csináltam magamnak engesztelő ebédet, legalább ennyi szép legyen a mai napban:)
Köszönöm a válaszokat, mindegyikre zöld mancs ment!
Én, mint a nick nevemből is kiderül, víz-,gáz-,fűtésszereléssel foglalkozom...
Időpontot csak abban az esetben vállalok, ha valóban tudom is tartani azt, illetve csak nagyon ritka S.O.S. eset kedvéért rakom át a már lefixált időpontot...
Nemrégiben egy radiátor folyás volt lebeszélve másnapra, ellenben 12 körül jött egy telefon csőtörés ügyben. A lebeszélt "radiátoros" ügyfelet egyből felhívtam, hogy nagy gond-e, illetve ráér-e, ha áttesszük ( az esti ) az időpontját másnapra, mert ez és ez van, de ha Neki gond, akkor megoldom valahogy. Amíg ezt le nem fixáltam, addig nem is mondtam igen-t a csőtörésre...
Ellenben, ha a radiátor nem ért volna rá, akkor elestem volna a csőtöréstől, de szerintem még mindig fontosabb egy fixált ügyfél véleménye és benyomása, mint egy még el sem fogadott munkát "visszamondani"... Ez hosszútávon is a vállalkozó/cég érdeke véleményem szerint...
De lehet nekem van gond a fejemben :)
Egészen eddig a mizériáig azt mondtam volna, hogy "dehogy van gond a fejedben, ez a normális!" De mostanában kezdem azt hinni, hogy nem ez a normális, és bilibe lógott a kezem nekem is, mikor azt hittem, lehet tartani úgyahogy egy ütemtervet. Persze, nem percre pontosan, de legalább úgy, hogy ha megbeszélünk valamit, akkor még aznap ideérnek, amennyiben késnek, vagy nem jönnek, akkor viszont legalább szólnak. De eddig nem tudok senkit mondani, aki aznap jött volna, mikor megbeszéltük, és, ami a legelkeserítőbb: senkit, aki ideszólt volna, hogy "bocs, közbejött valami, máskor megyek".
Lehet, hogy csak azért, mert nő vagyok, nem értek hozzá, nem ez a szakmám, és gondolják, hogy hangom sincs akkora, hogy nekik ez legalább egy kicsit kényelmetlen legyen?
Minden eddig kommentelő szakembernek látatlanul is respect, hogy ők a ritka kivételek, és minden topicot esetleg olvasó szakinak, aki esetleg szart már, vagy készül leszarni egy ügyfelet, üzenem, hogy az egyéni vállalkozók ritkán plakátolják tele a fél várost a saját szaktudásukat reklámozandó, úgyhogy az is jusson eszükbe, hogy jelen esetben egy elégedett ügyfélnél nincs nagyobb reklám, mint ahogy egy elégedetlen ügyfélnél nincs nagyobb csőd sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!