Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Minden szakember ilyen?

Minden szakember ilyen?

Figyelt kérdés

Lakásfelújítás közepén járunk. Eddig akármelyik szakemberrel (kőműves, ács, vízszerelő...) időpontot egyeztettünk, sosem érkezett meg időben, és nem egy-két órás késésről beszélek, hanem több napos késésről, ha másnap nem hívtuk fel, hogy jön-e vagy sem, akkor várhattunk volna minden esetben a végtelenségig. Jelenleg a villanyszerelőre várok, aki délelőtt 9-re ígérte a jövetelt. Főzni nem tudtam, mert hát bármikor jöhet, akkor pedig áramtalanítani kell majd azt a részt (is), ahogy boltba menni sem valami kajáért, mert akkor nem lesz, ki beengedje. Most igazából ezek a legkisebb problémáim, a legnagyobb az, hogy ülök itthon, nézek ki a fejemből, mert hátha jön, miközben a tapasztalataim mondatják velem, hogy nem fog, megint rá kell majd telefonálnom, és még csak bocsánatot sem kér, hanem mondja, hogy jó esetben holnap jön.


Én vagyok ilyen szerencsétlen a szakikkal, vagy törődjek bele, hogy ez így működik? Bunkó lennék, ha szólnék neki, hogy nem azért fizetek neki, hogy (eddig még csak) órákat, de lehet, hogy napokat késsen?


2012. febr. 1. 11:45
 1/8 anonim ***** válasza:
Sajnos ilyenek a "szakik", mert amiatt, hogy senki sem meri tisztességesen lecseszni/elküldeni őket elkanászodtak.
2012. febr. 1. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

Így bizony gáz.

Mi víz szereléssel,vízóra cserékkel foglalkozunk és többnyire 2 órás időpontokat beszélünk meg (8-10 között).

Ha a megrendelőnek így sem jó,akkor időpontra megyünk.

Netán valami közbejön akkor odaszólunk telefonon,hogy kb mikor érkezünk.A mai helyzetben ez az elfogadható hozzáállás.

2012. febr. 1. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
sajnos ez így van ahogy az előttem író is írja mert ugye elmegy egy szaki valahova előtted szerelni javítani de nem lát bele a falba hogy ott mi van és át kell alakítani kötni szerelni és még akkor jön a megrendelőnek egy plusz kérése nem lehet azt mondani hogy majd máskor mert most van ott és netán megsértődik a megrendelő hanem megcsinálja hogy később ne keljen vissza mennie ezért csúszik minden honnan csak egy ember kérjen pluszt máris ugrik a napi terv
2012. febr. 1. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Kérd el a tefonszámukat legközelebb, és hivd öket.Így jobban tudsz alkalmazkodni hozzájuk (tudom ez fekete leves de ez van)
2012. febr. 1. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Bocsi, hogy csak most írok, de felhívtam a szakit, arra sem emlékezett, hogy mára megbeszélt volna időpontot valakivel is, úgyhogy elutazott:/ Bocsánatot kért, és holnap reggel 8-kor nálunk fog kezdeni.


Szerintem rajtam, és ezen a felújításon átok ül, úgyhogy csináltam magamnak engesztelő ebédet, legalább ennyi szép legyen a mai napban:)


Köszönöm a válaszokat, mindegyikre zöld mancs ment!

2012. febr. 1. 16:40
 6/8 A kérdező kommentje:
A vízszereléssel foglalkozó kommentelőnek még írni szerettem volna, hogy példaértékű lehet a csapatuk, mert eddig egyik szakember sem ajánlott fel így időpontot, és szólt volna, ha késik/nem jön. Mindig mi hívtuk fel, hogy "elnézést a zavarásért..".
2012. febr. 1. 17:18
 7/8 vizgazfutes ***** válasza:

Én, mint a nick nevemből is kiderül, víz-,gáz-,fűtésszereléssel foglalkozom...


Időpontot csak abban az esetben vállalok, ha valóban tudom is tartani azt, illetve csak nagyon ritka S.O.S. eset kedvéért rakom át a már lefixált időpontot...


Nemrégiben egy radiátor folyás volt lebeszélve másnapra, ellenben 12 körül jött egy telefon csőtörés ügyben. A lebeszélt "radiátoros" ügyfelet egyből felhívtam, hogy nagy gond-e, illetve ráér-e, ha áttesszük ( az esti ) az időpontját másnapra, mert ez és ez van, de ha Neki gond, akkor megoldom valahogy. Amíg ezt le nem fixáltam, addig nem is mondtam igen-t a csőtörésre...


Ellenben, ha a radiátor nem ért volna rá, akkor elestem volna a csőtöréstől, de szerintem még mindig fontosabb egy fixált ügyfél véleménye és benyomása, mint egy még el sem fogadott munkát "visszamondani"... Ez hosszútávon is a vállalkozó/cég érdeke véleményem szerint...


De lehet nekem van gond a fejemben :)

2012. febr. 1. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Egészen eddig a mizériáig azt mondtam volna, hogy "dehogy van gond a fejedben, ez a normális!" De mostanában kezdem azt hinni, hogy nem ez a normális, és bilibe lógott a kezem nekem is, mikor azt hittem, lehet tartani úgyahogy egy ütemtervet. Persze, nem percre pontosan, de legalább úgy, hogy ha megbeszélünk valamit, akkor még aznap ideérnek, amennyiben késnek, vagy nem jönnek, akkor viszont legalább szólnak. De eddig nem tudok senkit mondani, aki aznap jött volna, mikor megbeszéltük, és, ami a legelkeserítőbb: senkit, aki ideszólt volna, hogy "bocs, közbejött valami, máskor megyek".


Lehet, hogy csak azért, mert nő vagyok, nem értek hozzá, nem ez a szakmám, és gondolják, hogy hangom sincs akkora, hogy nekik ez legalább egy kicsit kényelmetlen legyen?


Minden eddig kommentelő szakembernek látatlanul is respect, hogy ők a ritka kivételek, és minden topicot esetleg olvasó szakinak, aki esetleg szart már, vagy készül leszarni egy ügyfelet, üzenem, hogy az egyéni vállalkozók ritkán plakátolják tele a fél várost a saját szaktudásukat reklámozandó, úgyhogy az is jusson eszükbe, hogy jelen esetben egy elégedett ügyfélnél nincs nagyobb reklám, mint ahogy egy elégedetlen ügyfélnél nincs nagyobb csőd sem.

2012. febr. 1. 20:45

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!