Ha egy terméket vissza szeretnék vinni minőségi probléma mitt, kérhetem, hogy az árát adják vissza? Vagy kötelezhetnek arra, hogy vásároljam le náluk az összeget?
Figyelt kérdés
2011. máj. 26. 13:30
2/5 anonim válasza:
Visszakérheted az árát minden esetben. Én 1hét után vittem vissza a szandimat,mert szétszakadt a varrás. Húzták a szájukat,de visszaadták a vételi árát. (azt szerették volna ha levásárolom)
3/5 anonim válasza:
Először ők felajánlják a cserét, ha ez is rossz, vagy nincs ugyanaz a termék árengedményt adnak vagy teljes egy az egyben árral egy másik termékre cserét,egy másikra, csak 3. esetben kérheted a pénzedet vissza.
5/5 anonim válasza:
Három napon belül minőségi kifogás esetén kötelesek a árát visszaadni. Azon túl javítanak, vagy cserélik. Ha egyik sem lehetséges akkor kérheted vissza az árát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!