Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Miért nem kaptam 2 hónapja...

Miért nem kaptam 2 hónapja már villanyszámlát?

Figyelt kérdés

Sajnos nem kaptam villanyszámlát az elmúlt 2 hónapban a MVM-Next szolgáltatótól.

Telefonon nem tudom elérni őket, senki nem veszi fel. Csak annyit mond be, hogy 21 ezer forint elmaradásom van ha telefonon meghallgatom.

Interneten pedig nem tudok csekket kérni mert azt írja ott, hogy 0 Ft elmaradásom van.


Valami ötlet?



2022. okt. 10. 14:13
 1/6 anonim ***** válasza:
Írj e-mailt. Én se tudom elèrni őket. Tiszta kàosz van. Én két hetente kapok tőlük csekket... Nem értek már semmit kb.
2022. okt. 10. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Szia! Email címet tudsz írni?
2022. okt. 10. 17:53
 3/6 anonim ***** válasza:
Én sem kaptam még.Majd küldik,ha kell a pénz nekik.
2022. okt. 10. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Ha mépes vagy e-mailt írni, akkor arra is, hogy pl. a számláról megkeresed az elérhetőségüket.
2022. okt. 10. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Mi sem kaptunk csekket,augusztus óta.
2022. okt. 10. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Első vagyok. Én az araminfo@eon.hu címre irtam. Telefont nem veszik fel, erre legalább vàlaszolnak két-hàrom hét után
2022. okt. 11. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!