Máshol is így működik az E-on ügyfélszolgálat?
(Nem biztos, hogy jó témakörben írom)
Ma számlázási probléma miatt be akartam menni kisvárosunk heti kétszer ügyfélfogadási időt tartó E-on ügyfélszolgálathoz. Közelébe érve tapasztaltam, hogy 10-15 ember áll az "iroda" előtt, türelmesen várakozva. Benéztem a nyitott ajtón és egyetlen ügyfél ült az ügyintézővel szemben, csak ők voltak bent. Kisbabával voltam, ezért meg sem próbáltam beláthatatlan ideig sorban állni az utcán.
A dolog azért háborít fel, mert ugyanezt tapasztaltam néhány hónapja a megyeszékhelyen lévő ügyfélszolgálatnál is, amikor még terhesen várakoztattak ugyanilyen módon kint az utcán. Ekkor még sorszámot sem én kértem a gépből, hanem az egyik dolgozó nyomta meg és adta a kezembe miután megmondta, hogy melyik pulthoz mehetek. Akkor írásban jeleztem ezeket a dolgokat a panaszirodájuknak, de csak egy semmitmondó levelet kaptam. Ez a bánásmód újra mélységesen felháborít, de nem tudom, hogy hol jelezzem, hogy egy szolgáltató így "bánik" az ügyfeleivel.
Az EON-nak felesleges írnod, a francia tulajdonú vállalat le sem tojja a magyar ügyfeleket! Majd jól megmagyarázzák, hogy csak ennyire van kapacitásuk.
Én dunaújvárosi vagyok, itt elég nagy az Eon, a max. várakozásom 10 perc lehetett. A dolgozók kedvesek, de a cég üzletpolitikája kizsákmányoló, és monopolikus.
(Ha van egyáltalán ilyen kifejezés. :) )
Szóval nyasgem nekik!
Megértem a felháborodásodat!
Most arról az E-on tehet, hogy te kisbabával jársz ügyfélszolgálatra?
Vagy a kisbaba a kiváltság arra, hogy soron kívül sorra juss? Ha ügyet megyek intézni, valószínűleg megoldom, hogy ne legyen nálam a gyerekem. Egyrészt figyelni sem úgy tudsz arra, amit elmondanak, másrészt miért van veled a gyerek?
Ennyi erővel toleráljuk az idős néniket is, mert hát ők már ledolgozták életük javát, ennyi rájuk fér. De tolerálhatjuk az üzletembereket is, mert miért várjanak, az idő alatt rengeteg pénzt tudnának keresni.
Attól, hogy kisgyermeked van, a társadalomba illeszkedés alapvető szabályait meg kell tartani. Ne babával menj ügyfélszolgálatra ügyet intézni. Vagy ha nem tudod elhelyezni a gyermeked, akkor szólj egyik barátnődnek, hogy addig foglalkozzon vele, amíg benn vagy. Akár sétáltassa, tologassa a babakocsit a közelben vagy bármi ilyesmi. Ne használjuk már a gyermeket soronkívüliségre :s
Utolsónak:
Te kretén vagy!
Pont a társadalomnak kellene tolerálni, hogy felneveljük azt a generációt, aki a munkájával, ezáltal adó fizetésével megteremti majd a mi nyomorult nyugdíjunkat!
Meg egyáltalán!!!
Vagy megteremti azt a lehetőséget, hogy fizethess bébiszittert! Szerinted mindenki a nagymamának szült gyereket, mint Te? Van, aki senkit nem tud megkérni, és mégis kell ügyet intéznie. Örülj, hogy Te kiváltságos voltál!
Ja, és igenis illik előre engedni az időseket is, ha rosszul bírják a várakozást!
Kérdezd anyádat, bár asszem felesleges lesz... Ha tudná, már megtanította volna!
Köszönöm a válaszokat, akik megértették. Nem a kisbabámat használom "soronkívüliségre"!
A felháborító az volt, hogy terhesen téli hidegben is az UTCÁN(!!!) várakoztattak.
Klasszikusan az adonyi EON-kirendeltségben nem is igazán van lehetőség arra, hogy máshol várakozz.
Persze tudtam, hogy itt most jönnek majd a "babafanok", és lepontoznak, ettől függetlenül a véleményem fenntartom.
Ha ügyet intézek, azt gyerek nélkül teszem. Egy E-on ügyintézés nem három nap, max. egy, másfél óra. Ennyi időre nem megoldhatatlan a gyermek elhelyezése.
De továbbmegyek: nem kell személyesen, lehet telefonon, írásban is kérni, és akkor szintúgy nincs sorban állás télen a hidegben...
A "gyerekkel vagyok" sztoriról legutóbb a lónyai határátkelőn történt dolgok akasztottak ki, amikor a négy órakor záró határra begurult anyuka apuka és a kisgyerek, hogy őt már pedig azonnal és soron kívül engedjék be mert gyerekkel van. Hozzáteszem, menjen, igyekezzen, vigye a gyereket a kellemetlen helyzetből. Nem az a baj, hogy előre "kell" engedni a gyermekes szülőt, mert nyugodt szívvel megteszi az ember, hanem azzal, amikor én vagyok a szemét állat, hogy nem teszem meg, holott felelős az a szülő, akit a másik oldalon tájékoztatnak, hogy sor van, és még 15 perc van a határzárásig? Mert szerintem ez a felelőtlenség és nem a gyermek érdekeit szem előtt tartó hozzáállás.
Pont ezért zavar, hogy ha valaki "követeli", hogy ő kismama, és őt most azonnal mindenhova. Bármikor átadom a helyem a kismamáknak a tömegközlekedésen, megfogom a babakocsijukat, segítek fel- és letenni. De nem hiszem el, hogy ha a gyermekes anyuka odamegy az ügyintézőhöz, hogy "csókolom, gyermekkel vagyok, nem szeretném, hogy megfázzon, leülhetünk itt benn?" kérdésre azt a választ kapta volna, hogy fagyjon meg kinn...
Ismét mondom: van írásbeli ügyintézési lehetőség az E-onnál. Azt is ki lehet használni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!