Ha a Társasház nem javít ki egy hibát, ami a lakáshasználatot befolyásolja, akkor kinek kell benyújtani panaszt? Vagy egyből be kell perelni?
"Ha a Társasház nem javít ki egy hibát, ami a lakáshasználatot befolyásolja, akkor kinek kell benyújtani panaszt?"
Első körben közös képviselőnek levél(átvetetve/tértivevény)a TÁRSASHÁZNAK címezve. Meg KÉRNI, hogy vizsgálja ki mi okozza (hibás kivitelezés => garancia, új probléma, stb)
Ha ez nem történik meg 8-10 napon belül, akkor ismét levél => FELSZÓLÍTANI, hogy a TÁRSASHÁZ szüntesse meg a problémát.
(a fentiek akkor igazak, ha közös tulajdonú csővezeték miatt van probléma, ha ágvezeték akkor az a TE tulajdonod, neked kell a javításról gondoskodni.
A büdösnek több oka lehet:
- ha a közös szennyvíz vezeték cserénél nem alakítanak ki strangszellőzőt. (a lezúduló víz a szifonokból kirántja a vizet)
- de oka lehet a saját ágvezetéken a szifon hiánya is.
"Vagy egyből be kell perelni?"
Kit szeretnél beperelni?
A vízvezeték cserétől nem lesz büdös.
Valószínűleg ezért nem foglalkozik veled a közös képviselő.
Fogalom zavar van nálad.
Büdös csak a lefolyóból jöhet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!