Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni akkor, ha a...

Mit lehet tenni akkor, ha a szolgáltató nem kezdte meg a szolgáltatást a szerződésben foglalt 90 napon belül?

Figyelt kérdés
Invitellel szerződtünk augusztus elsején TV+Internet (meg vezetékes telefon) szolgáltatásra, de azóta sincs semmi, és ha jól számolom, ma telik le az a bizonyos 90 nap. Lehet valamit tenni ilyenkor? Ha igen, mit? Mire vagyunk esetleg jogosultak ebben a helyzetben?

2019. okt. 29. 13:39
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Érdeklődtél már náluk?
2019. okt. 29. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Nézd meg a szerződés apró betűs részét is .

Az "ördög" oda van bújtatva .

2019. okt. 29. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Hát legutóbb talán a 70. nap körül jartunk bent, akkor elhajtottak a 90 nap szöveggel. (Ami amúgy maximum háborús időkben reális) Jelenleg várunk az egyik Invitelnél, majd leirom, hogy mi volt. Egyébként köszönöm!
2019. okt. 29. 14:32
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Basszus, mi a villanyszolgáltatóra várunk lassan 3 hónapja, azt hittem, hogy utána majd a net gyorsan fog menni, ezek szerint el kellett volna már kezdenünk az ügyintézést, ha még idén szeretnénk netezni..?? :(

Bocsi, hasznosat nem tudok tanácsolni, de kitartást, a szolgáltatók nem szeretnek dolgozni, vagy nem tudom, számomra is érthetetlen, mi tart hónapokig ilyen ügyeken. :(

2019. okt. 29. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%

Nyugi, számlát azért kapni fogsz. Keresőjébe hogy invitel:

[link]

2019. okt. 29. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Az Invitel ez egyik leghulladékabb szolgáltató Magyarországon.

Javarészt más pl. a Telekom hálózatán élősködik, vagy néhány vidéki régióban kisebb nagyobb sikerrel elkezdtek saját hálózatot kiépíteni, mert monopólium előnybe kerültek. De így is a folyamatos akadás, szolgáltatás kiesés, alacsony sávszélesség jellemzi.

Ha teheted akkor mindenképp kerüld el nagyon messzire az Invitelt, és keress másik szolgáltatót (ha van rá lehetőséged).

A UPC egyébként 1 hét után bekötötte a szolgáltatást, de a szomszédnak a DIGI is pár napon belül kint volt bekötni.

Szerencsére nálunk 7 szolgáltató közül is lehet válogatni.

2019. okt. 29. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Érdeklődj náluk, és ha nem leszel velük elégedett a későbbiekben, akkor a szerződésben feltüntetett határidő letelte előtt IDŐBEN mondj fel. Jobb a UPC vagy a DIGI.
2019. okt. 29. 17:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Pfff!

Én Szegeden a vadasparknál egy utca végén lakom. Itt az Invitel miatt megállt az élet. nem húznak kábelt,jelenleg rézdróton ADSL-net van,5(!)mbit/sec internettel.De csak a vezetékes telefonnal együtt lehet kérni=D.

Invitel--->2019

2019. okt. 29. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Azt mondták, hogy az alvállalkozó kezében van az ügy szeptember 23. óta, és hogy nincs náluk olyan, aki az árkot kiásná (Ez ugye minket pont nem érdekel, ha azt mondták, akkor teljesíteni kell). Most november közepe lett a céldátum. Egyébként nálunk csak Telekom és Invitel van. A Telekom azt mondta, hogy oszlopot kell állítanunk a ház elé, így maradt az Invitel.
2019. okt. 29. 23:17

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!