Mit lehet tenni akkor, ha a szolgáltató nem kezdte meg a szolgáltatást a szerződésben foglalt 90 napon belül?
Nézd meg a szerződés apró betűs részét is .
Az "ördög" oda van bújtatva .
Basszus, mi a villanyszolgáltatóra várunk lassan 3 hónapja, azt hittem, hogy utána majd a net gyorsan fog menni, ezek szerint el kellett volna már kezdenünk az ügyintézést, ha még idén szeretnénk netezni..?? :(
Bocsi, hasznosat nem tudok tanácsolni, de kitartást, a szolgáltatók nem szeretnek dolgozni, vagy nem tudom, számomra is érthetetlen, mi tart hónapokig ilyen ügyeken. :(
Nyugi, számlát azért kapni fogsz. Keresőjébe hogy invitel:
Az Invitel ez egyik leghulladékabb szolgáltató Magyarországon.
Javarészt más pl. a Telekom hálózatán élősködik, vagy néhány vidéki régióban kisebb nagyobb sikerrel elkezdtek saját hálózatot kiépíteni, mert monopólium előnybe kerültek. De így is a folyamatos akadás, szolgáltatás kiesés, alacsony sávszélesség jellemzi.
Ha teheted akkor mindenképp kerüld el nagyon messzire az Invitelt, és keress másik szolgáltatót (ha van rá lehetőséged).
A UPC egyébként 1 hét után bekötötte a szolgáltatást, de a szomszédnak a DIGI is pár napon belül kint volt bekötni.
Szerencsére nálunk 7 szolgáltató közül is lehet válogatni.
Pfff!
Én Szegeden a vadasparknál egy utca végén lakom. Itt az Invitel miatt megállt az élet. nem húznak kábelt,jelenleg rézdróton ADSL-net van,5(!)mbit/sec internettel.De csak a vezetékes telefonnal együtt lehet kérni=D.
Invitel--->2019
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!