Szerintetek hogy lehet felvenni a Jófogás ügyfélszolgálatával a kapcsolatot, ha hibásan jelent meg a hirdetésem?
Nincs semmilyen elérhetőségük, csak egy automatikus oldal, néhány előre megírt sablonszöveggel.
Telefonszám semmi, email cím semmi.
A hirdetés feladását nyugtázó emailcímük: noreply
ennek ellenére 2 emailt írtam, válasz természetesen semmi.
Töröltem a rossz hirdetést, de újat nem enged feladni, mert
"azonos tartalommal több hirdetés nem adható fel"
Tényleg agyamra mennek, olyan titkosak, mint a NASA és az ember csak bosszankodik.
Csinálsz egy új email címet, és regisztrálj mégegyszer.
És ismét fel tudod adni.
Ennyi.
Köszönöm 1-es, ez jó ötlet!
#2
Áruld el kérlek, hol találtad meg, mert én második napja keresem?
Mindkettőtöknek köszönöm!
Miért nem módosítod? Egyszerűbb!
Én volt,hogy siettem,és rosszul írtam,csak nem olvastam át,mielőtt rákattintottam a feladásra. Azután még 1x.
És így rövid időn belül 2x is módosítottam a hirdetésemet.
Már leveleztem velük, így benne volt a címzett listámban.
#2
Köszönöm mindnyájatoknak!
Valóban nem a Google-ban kerestem, hanem az oldalukon, de mindig tanul az ember,:)
Kedves 4-es, azért nem akarom módosítani, mert újabban a módosítás 900Ft/db és nem az én hibám volt, amiért módosítani kellene. Nem vágna földhöz 900Ft, de ez elvi kérdés. Ahányszor hülyeséget írnak, mindig perkáljak 900-at?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!