Led szalagot hogyan rögzítsek tetőkárpitra?
Figyelt kérdés
Később, maradanó nyom nélkül el lehessen távolítani. Műbőr szerű tetőkárpit, nem tudom pontosan. Még hidegebb volt az idő, szinte tökéletes volt a kétoldalú ragasztószalag, azonban melegben a parkoló autóban lévő hőséget nem bírja a ragasztás. A teljes ragasztott felület elengedett, lógott az egész led szalag a kábelen.2017. aug. 13. 18:27
1/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem fogod tudni tetőkárpitra szépen, mert ezek a ledek azért termelnek hőt, és azt nagyon nem szereti a kárpit.
Azért engedi el, mert a műbőr nem jó hővezető, a ragasz-
tó pedig bizonyos hőmérsékletnél enged. Ezért szokták
fémre ragasztani (a profilok szinte mind fémek), mert
az elvezeti a hőt, és nem válik el a ragasztásnál.
2/5 A kérdező kommentje:
Korábban probléma nélkül világított több órán át, érintésre forró volt, de ezt bírta a ragasztás, sőt, heteken keresztül tarotta magát. A probléma a legelső igazán meleg nyári nap óta létezik. A napon parkoló autóban uralkodó hőfökot már nem bírja a ragasztás, még világítani sem kell hozzá. Erre keresek megoldást.
2017. aug. 14. 03:03
3/5 bamboochatheone ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ragaszd fel FBS-sel. Az bírja 200 fokig.
4/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A maradandó nyomot nem úszod meg szerintem, ha robosztusan akarod rögzíateni.
Én átmenő furattal csinálnám, azaz valamilyen profilt (alu, ha elfér, simul és el is bírja a kárpit) rögzítenék.
Persze ennek az is a hátránya, hogy fúráshoz illik levenni a tetőkárpitot, különben könnyen túlszalad a fúró és leszenek apró dudorok a tetőn vagy rosszabb esetben eltalálsz valamilyen vezetéket a kárpit és a tető közt.
5/5 A kérdező kommentje:
Csak a tetőt tudom megfúrni, semmi más nincs, ahová furhatnék kívülről látszó nyomok nélkül. Az egyik válaszadó által írt FBS adta az ötletet, felragasztottam olajteknőhöz való tömítővel. Még tart, pedig érte rendesen a nap az autót. Szerintem szinte nyom nélkül le tudom szedni, ha le kell.
2017. aug. 17. 22:17
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!