Vettem a praktikerbe tegnap egy csiszológépet, sajnos nem oylan amilyennek elképzeltem. Vissza lehet vinni, levásárolni?
Amennyiben jól tudom. Jelen esetben nem érvényes a vásárlástól való elállás.
Viszont!
Ha hibás a termék három napon belül elméletileg vagy cserét vagy pénzvisszafizetést kérhetsz.
Ajánlatos neten rendelni amenniyben nem jön be, beviheted az áruházba.
0ft. veszteség.
3 munkanapig kötelesek visszavenni,
szombat vasárnap nem számíthat bele, aķor em ha szombaton vetted a flexet, azaz szerdáig viheted vissza.
Milyen csiszolót vettél?
Kár hogy itt, egy ilyen egyszerű kérdésre, amire mindenkinek tudnia kellene a választ, senki nem tudja a gyk-n.
Hali.
A forgalmazó csak akkor köteles 3 munkanapon belül visszavenni a terméket és visszafizetni (nem levásárlás hanem kp) a vételárat ha, az sérült és/vagy működésképtelen (pl.: kiveszed a dobozból és nem kapcsol be, vagy törött (és nem azért mert hazáig fociztál vele)).
Amennyiben 3 munkanapon belül nem éltél a visszatérítéssel akkor a garanciát tudod igénybe venni, ami a termék javítását vagy cseréjét foglalja magában pénz visszafizetést nem.
Az miatt nem reklamálhatsz 3 napon belül sem (személyes vásárlás esetén) mert, otthon már nem tetszik.
A forgalmazók üzletpolitikától függően eltérhetnek ettől ha, az a vásárlónak kedvez. pl. garancia igény esetén felajánlja a vételár visszafizetését, vagy extra garanciát ad a termékre stb.
A netes vásárlásnál van 14 napod elállni a vásárlástól ha, a terméket sértetlenül vissza tudod juttatni a forgalmazónak (az nem játszik hogy, használod 10 napig, amíg tart a felújítás, aztán visszaküldöd) mivel, ilyenkor nem tudtad személyesen megtekinteni a terméket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!