Mi lehet a láncfűrész baja?
Figyelt kérdés
Van egy einhel láncfűrészem,kb. 2 évig nem volt használva be volt rakva a szekrénybe. Tegnap elővettem, kimostam a tankot, az olajtartályt, kitisztítottam a karburátort, kicseréltem a gyertyát,de nem indul be és a kipufogónál "köpi" az üzemanyagot indításnál.Mitől lehet ez? Szikra van,azt néztem. gonolom üzemanyag is,ha már a kipufogónál is "köpi". Valaki segítsen,ötlet?2015. jan. 2. 18:44
1/17 anonim válasza:
Új gyertya a lelke. Meg szokott repedni a porcelán, és a benzin kitölti ezt a repedést ,amin keresztül,és láthatatlanul meglóg a szikra. Pillanatnyi megoldásképpen talán segithet ha gázégő felett kiégeted
2/17 A kérdező kommentje:
De kivéve a gyertyát a helyéről,ráraktam a pipa kábelt, és testhez érintve minden egyes "rántással,indítással" adta a szikrát. Arra gondolsz,hogy nyomás/terhelés alatt nem adná le?
2015. jan. 2. 19:25
3/17 anonim válasza:
Ha kint szikrázik ,még nem biztos hogy bent is .
Nyomás alatt már nem adja le ,vagy áthúz.
4/17 A kérdező kommentje:
Kiégetést még sosem csináltam,hogy kell???
2015. jan. 2. 19:50
5/17 anonim válasza:
Kiveszed a gyertyát megfogod egy kombinált fogóval, és a konyhában a gázon kiégeted azt a részét ahol szikrázik persze. Nem kell sajnálni, legfeljebb a mamád jól megszid a büdösitésért. Azutan kissé megtisztitod , a hézagot beállitod és kipróbálod.
6/17 A kérdező kommentje:
Értem,okés köszönöm a segítséget,holnap kipróbálom.
2015. jan. 2. 20:00
7/17 anonim válasza:
Szerintem a tű van felakadva és ezért "ömlik" bele a benya.
8/17 Pandas74 válasza:
A tu felakadasal kapcsolatban:minden motorfuesz karburatora Tillotson rendszeru karburator,ami annyit tesz,hogy nincs benne uszohaz ,igy az uzemanyagbearamlas szabalyzasat nem uszo hanem egy membranhoz kotott tuszelep vegzi.Ez a kulonbozo munkahelyzetekben is biztositani tudja a szabalyzas mukodeset,szemben az uszohazas megoldassal,ahol a fureszt az alaphelyzetbol 90 fokkal elforditva (dontes)mar nem mukodne.Megtortenhet a tuszelep felakadasa ennl a rendszernel is,mivel a membran kulso reszere hato legnyomas mukodteti a szabalyzast.Ehhez a membranhazon van egy kiegyenlito furat,ami ha eltomodik,nem tud rendesen mukodni.Javaslom,hogy ellenorizdd ennek a furatnak a tisztasagat,valamintt a membarant is.(ha atszakadtakkor ezen a furataon is megjelenik a szivargo benzin)
9/17 anonim válasza:
Levegő is van rendesen, a szűrőt is nézted?
Nem agyonhasznált gép esetleg? Ha már nem nagyon van kompresszió, az is könnyebben jelentkezik így egy hosszú leállás után.
10/17 A kérdező kommentje:
A karburátor ki lett takarítva,a mebránnak nincs baja, a tűszelepet kivettem, komresszorral kifúvattam az egészet.Érdekesség amire ma jöttem rá,hogy kipufogó és levegőszűrő nélkül már beindult. kompresszió az jó benne,nincs agyon hajtva. ács munkákhoz használtam. javítottam már pár gépet,de ilyennel még nem találkoztam.
2015. jan. 3. 13:56
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!