Sarokcsiszoló (flex) -nak a első fej részébe, ahol az áttételhajtás van, milyen zsír kell? Folyt.
Merthogy ha jól tudom,úgy van a fogaskerék kenése,hogy használatkor megolvad a zsír,és ahogy döntögetjük munka közben ide oda a gépet,úgy folyik benne a zsír,és ken.
Tehát van e típus,vagy számjelölése a zsírnak,vagy bármilyen kenőzsír is jó,és kb. mennyi kell bele?
Kösz...
Én kb. egy hónapja raktam össze a soginak a 2000-s Skilt. Fogaskerék~pár + csapágy csere volt.
Lehet kapni kimondottan szöghajtáshoz kifejlesztett zsírt. Olyan kinyomható műa. patronban van,mint pl. a szilikon,vagy a tömítő akryl.
Nem olcsó,1400 ft körül volt a 400gr.
Végén már a tepsi aljából a disznózsír is jó lesz:))DDD
Köszönöm eddig!Metabo,elég jó gép,nem akarom elcseszni.Régen Original Flex-et raktam össze sima kenőzsírral,és végülis jó lett úgy is.
Grafitos zsírt NEEE !!!
Annyira megnő a tapadás a fogaskerekeknél,hogy leég a motor 2 perc alatt!
Csak is, kizárólag tiszta gépzsírt,..ha lehet hőállót..,és egy teáskanálnyinál nem kell több bele.
Ne nyomd tele!
A BOSCH zsírról van tapasztalatom. Olyan az állaga mint a langyos akácméz. Ragacsos, de inkább nagyon sűrű olajra hasonlít, mint zsírra. Érezni a szagán az EP adalékot, olyan a szaga mint a hajtómű olajé, vagy a LZS2 EP zsíré.
A MOL LZS2 EP zsírja azonban nem elég lágy. Az első bekapcsoláskor lepörög a fogaskerékről és zörög a gép, mit egy kerti traktor.
6. válaszoló vagyok
A BOSCH zsír erős szálhúzó tulajdonságot mutatott. A Palma-tex ragasztóhoz lehetne hasonlítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!