Miért áll le a láncfűrész?
Figyelt kérdés
Stihl MS 171. Eddig nem indult be. Most lett teljesen szétszedve és kitakarítva. Most beindul viszont rögtön le is áll. Kb 1 másodpercet sem megy a motor. Mi lehet a baj?2023. szept. 29. 13:19
1/10 anonim válasza:
El állítódott a karbulátor.Újra kell szabályozni.
2/10 A kérdező kommentje:
Abban tudsz segíteni, hogy melyik csavarral mit állítok?
3 csavar van. "L" "H" és "LA" elnevezésű csavarok vannak.
2023. szept. 29. 16:24
3/10 anonim válasza:
Az L (Low) alacsony fordulai üzemanyag szabályozó, a H jelű pedig (high) magas fordulatú. A LA pedig a pillangószelepé amit akkor állítasz ha a másik kettővel végeztél.
Mindkét csavart finoman teljesen be kell csavarni és egy másfél fordulatot ki. Majd beindítva addig tekered ki az L jelűt amig már nem emelkedik a fordulat akkor van jól. Majd a H jelűt tekered kifelé addig a pontig amikor abbahagyja a röfögést, fulladozást hirtelen gázadásra és kipörög rendesen. Az LA -val pedig finomítasz az alapjáraton a végén.
4/10 anonim válasza:
#3 nézegess karburátor beállításról videókat szerintem, ez így eléggé mellé fog menni.
5/10 A kérdező kommentje:
Jelenleg be sem indul már. Esetleg membrán lehet rossz? Kb. 1 évet állt a fűrész.
2023. szept. 29. 20:49
6/10 anonim válasza:
Membrán az tud esélyes lenni így. Nem szeretek polcon tárolni cuccokat, de karbiból jó ha kettő van, a csere elég gyors, aztán hogy mikor kerítesz és cserélsz membránszettet a másikban, az már nem akadályozza a munkát.
7/10 anonim válasza:
#4 Nem nézek videót, abból már kinőttem magam. Inkább hallgatok a húsz év hibáimra és tapasztalataimra.
8/10 anonim válasza:
Ha nem indul önts egy kis benzint a szívótorokba és úgy próbáld. Ha röffen és felpörög akkor nagy valószínűség hogy a membrán vagy üzemanyagellátás. Úgy általában membránhibával el szokott indulni csak mivel nem zárja a tűszelepet azonnal beköpi vagy nem is szív fel üzemanyagot. Lehetséges főtengelyszimering, benzincső repedés vagy impulzuscső hiba ha ezen a gépen van olyan a karbi tetején. De még olyan is hogy ethanolos benzin maradt benne és berohadt a karburátorba és szétmarta. Ez a legrosszabbik helyzet.
9/10 A kérdező kommentje:
Kapott új szimeringeket. A benzintank is ki lett takarítva. Ha kiveszem a gyertyát a helyéről akkor egyáltalán nem nedves (benzines) a vége.
2023. szept. 30. 07:49
10/10 anonim válasza:
#7 mert az istenverte videókban nincsenek nálad tapasztaltak ugye? Az meg színtiszta véletlen, hogy alapjárati üzemanyagot emelt alapjáraton állít mindenki, meg hogy a magas fordulati üzemanyag beállítása semmilyen hatással nem kell legyen a gázreakcióra, azt úgy kell beállítsd, hogy nyélgázon kezdjen rekedtes hangja lenni az enyhe üzemanyagtöbblettől, aminek terhelés alatt el kell múlnia. Gyakorlatilag akármilyen nyelven keresel karburátorállításra, így csinálják a legtöbben. A gázreakciót az alacsony fordulatinak a kifelé tekerésével állítod úgy, hogy legyen okés, és ha nem sokat megy alapjáraton általában, akkor még egy nyolcad furdulat kifelé nem árthat. Ha ez megvan, akkor alapjárati ütközővel egy enyhén magas alapjárat tökéletes, gázreakciót ellenőrzöd és korrigálsz, ha kell, és vége. Gyakorlatilag alig találsz videót, amiben ezt másképp csinálnák. A te húszévnyi gányolásod egy kenetlenül járó motort eredményezne, csak senki nem fogja követni, mert már a gázreakciót is a másik csavarral tudják beállítani majd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!