Kezdőoldal » Otthon » Barkácsolás » Szatyorvarrásban kérnék...

Szatyorvarrásban kérnék segítséget! Valaki ért hozzá?

Figyelt kérdés

[link]

Ilyesmi szatyrot szeretnék varrni, de lehet komplikáltabb is, tehát nem kocka alakú. Kezdő vagyok a varrás terén, ezért kérném a segítségeteket! Mutassatok kérlek szabásmintákat nekem... Bármilyen építő jellegű hozzászólást, ötletet, tanácsot szívesen fogadok!

2010. aug. 20. 11:56
 1/8 anonim ***** válasza:
fogsz egy téglalap alakú anyagot, kettéhajtod , a két oldalát összevarrod, felül duplára hajtod és rávarrod a füleket....
2010. aug. 20. 12:07
 2/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszod :) Nem mindenkinek ilyen egyértelmű a dolog... Azért nem kell kigúnyolni senkit, örülj, hogy te jobban tudod...
2010. aug. 20. 12:22
 3/8 anonim ***** válasza:

Mekkorát szeretnél?

Mondjuk legyen közepes méretű:

Az általad választott anyagot félbehajtod és kivágsz mondjuk 40x25cm-es téglalapokat. Tehát lesz 2 db téglalapod.

Majd kivágsz mondjuk 60cm hosszú 6 cm széles csíkot. Ez lesz a pánt. Ebből is van 2 db.

A téglalap egyik rövidebb szélén duplán behajtasz 0,5 cm-t , tehát mivel duplán van 1 cm lesz. Ez lesz a teteje/szája a szatyornak. Mind a 2 téglalapon megcsinálod ezt.

Majd a szin oldalt a szin oldallal ( ahol érintetlen az anyag , tehát amerre behajtottad a fél cm-t a másik oldala a szín oldal) összeteszed és 1cm szélesen összevarrod a két oldalát és az alját. Ezzel kész a szatyor. Megvarrod még a pántokat: szintén 2x0,5 cm behajtasz a csík oldalán (mind2 felöl) és felvarrod a szatyorra.

Ennyi. Remélem valamennyire érthető :)

Kérdezz ha nem !

2010. aug. 20. 12:23
 4/8 A kérdező kommentje:

És az ilyet? [link]

Tudom, hogy nem egy nehézségi kategória, csak érdekelne...

2010. aug. 20. 12:23
 5/8 A kérdező kommentje:
Hálás köszönetem! Érthető volt, főleg, hogy még arányokat is mondtál :) Szerinted milyen anyagból lehetne megvarrni?
2010. aug. 20. 12:26
 6/8 anonim ***** válasza: