Autó karosszériát akarok hegeszteni, milyen hegesztőt ajánlotok awi, co? . Melyika jobb? Esetleg inverteres ív hegesztővel érdemes próbálkozni? .
Nem sok értelme van savállóból csinálni a küszöböt vagy abból foltozni, mert a körülötte lévő lemezek úgyis rohadni fognak. Inkább megfelelő védelemmel kell ellátni csere után és akkor jó pár évig nem lesz gond.
A küszöb tartó elem, de azért a levágásától nem szokott eltekeredni a kaszni, kivéve, ha már a belsőküszöb és a fenéklemez is korrodált.
Ettől függetlenül mindig a 4 keréken állva (ne legyen bakon az autó) kell felhegeszteni és a karosszéria csavarodását, illetve az ajtóoszlopok belógását, az ajtók csukódásával, hézagok állásával kell ellenőrizni.
Nem árt ajtókat már a szétvágás előtt ellenőrizni és ha szükséges, beállítani. Mondjuk az F Astránál nem sok állítási lehetőség van, mert lehegesztett zsanérok vannak, de azért erre is vannak módszerek.
Ha nem közvetlenül a tank mellett akarsz hegeszteni, akkor nem probléma az üzemanyag. Egyébként egy ilyen volumenű kasznimunkánál már érdemes levenni a tankot, mert a tetején hajlamos rozsdásodni és ezáltal kilyukadni.
Az akkusarut mindenképp kösd le hegesztés előtt, a testcsipesznek meg csiszolj fémtisztára egy felületet valahol, ahol nincs útban és amúgy is festeni vagy cserélni fogod. Később pedig egy cserélt elemre már bárhova rakhatod. Az nem számít különösebben, hogy milyen messze van a hegesztési ponttól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!