Strausz láncfűrészhez (3.8 LE) keresek új karburátort. Hol, kitől lehetne megrendelni?
Miért privátban írsz?
Szóval a lényeg, tisztítva minden, beindul és le is áll.
Alapjáratot magasabbra/alacsonyabbra állítva is ugyanez?
Tele tankkal? Majd kiöntöd, szereléskor próba egy legalább fél tankkal, de akkor meg már tele oszt kész! Szívott élete során legalább egyszer ilyennel szerintem mindenki, hogy van még benne elég, aztán mikor töltött is bele, hirtelen megjavult a gép.
Ilyen üzemanyaghiányos leállás lehet főtengelyszimmering is.
Mindenesetre első dolgom lenne egy benzincsőcsere: vennék bele minimum a felmenő ágba Makita vagy valami tényleg jónak tűnő benzincsövet azonos átmérőben (van egy 100-150Ft métere...), a szűrő helyett meg keresnék valami minél nagyobat bulimocin, értelemszerűen ugyanakora csőátmérőre. Ezek a Strauss szutykok híresek a forintot nem érő benzincsöveikről, amikor ilyen rahedli láthatatlan mikrorepedés miatt dől rajtuk befele a levegő mindenhol.
A karbi-henger közdarab is szerencsére általában műanyag, szokott rezgéstől elrepedni. Piacon mindent megtalálsz, csak vidd az eredetit és lesd a számottevő különbségeket, főleg furatok elhelyezkedése lehet gond.
Esetleg ha a kipufogót leveszed és látsz tengernyi kokszot, akkor nagyon ésszel kitisztítva a torkot és a kipufogódobot újragondolhatod, hogy kell-e pontosan 40-es keverék kizárólag fullszintetikus olajjal? (A Mannol fullszintetikusát javaslom, pont olyan jó, mint bármelyik, csak extrém jóáras, mert A-Z házon belül készítik).
Ha nem nagyon hirtelen áll le, akkor lelazított tanksapkával tesztelném a tanksapka szuszogóját. Az ha beállt, elég lehet tisztítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!