Új albérletbe hogyan szállítson a GLS futár?
Nem adtam meg a kapucsengő számát és nyilván a kapucsengőn nincs rajta a nevem. A telefonszámomat megadtam és azt hittem, hogy ez elég, mivel a régi albérletemben mindig felhívtak, hogy menjek ki a csomaghoz.
Ma megpróbálták kézbesíteni, de nem sikerült.
Most átírhatom a címet, kérdés, hogy átadják-e nekem a csomagot, ha a kapucsengő számát megadom, de más név van ott vagy tegyem ki az én nevemet is?
Engem mindig felhívnak, nem tudom veled miért nem tették.
Írd meg nekik, hogy Nagy Annaként vársz csomagot Kiss Béla 52-es kapucsengőjére!
Hívnia kellett volna! Gyanítom, hogy a 2-es tapintott rá a lényegre.
Ha egy lakásban laknak 8-an, nem azonos vezetéknévvel, akkor sem kell kiírni mind a 8-nak a nevét a kapucsengőre.
A mobilszámot meg pont arra az esetre kell megadni, hogyha van valami gubanc, akkor elérjenek.
Akkor én leszek az ellenpélda, mert engem volt már hogy nem hívtak fel, de az értesítőt bedobta hogy járt nálam (GLS, DPD is).
Szóval itt járt, de gondolom csak dudált, és ez nem egy alkalommal történt meg.
Egyébként a sikertelen kézbesítéshez csatolják a futár telefonszámát is, a GLS-nél 100%.
Szóval holnap szépen felhívod délelőtt és elmondod neki a problémát.
Tapasztalatból mondom hogy nem érdemes semmilyen adatot módosítani mert van hogy napok telnek el mire feldolgozásra kerül. Telefonon kell megbeszélni a futárral.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!