Kezdőoldal » Otthon » Albérlet » Új albérletbe hogyan szállítso...

Új albérletbe hogyan szállítson a GLS futár?

Figyelt kérdés

Nem adtam meg a kapucsengő számát és nyilván a kapucsengőn nincs rajta a nevem. A telefonszámomat megadtam és azt hittem, hogy ez elég, mivel a régi albérletemben mindig felhívtak, hogy menjek ki a csomaghoz.

Ma megpróbálták kézbesíteni, de nem sikerült.

Most átírhatom a címet, kérdés, hogy átadják-e nekem a csomagot, ha a kapucsengő számát megadom, de más név van ott vagy tegyem ki az én nevemet is?



2020. szept. 3. 15:33
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Engem mindig felhívnak, nem tudom veled miért nem tették.

Írd meg nekik, hogy Nagy Annaként vársz csomagot Kiss Béla 52-es kapucsengőjére!

2020. szept. 3. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
88%
Engem is mindig hívnak. Szerintem csak nem volt már ideje kimenni hozzád és egyszerűen kihagyott téged.
2020. szept. 3. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Add meg a kapucsengő számát, de a megjegyzésbe írd oda hogy hívjon mobilon.
2020. szept. 3. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Ugye kaptam üzenetet a sikertelen kiszállításról, amiben azt írták, hogy hibás cím miatt nem szállították ki a csomagot és nem hibás telefonszám miatt. Szóval én sem tudom, hogy miért nem hívtak.
2020. szept. 3. 16:28
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Hívnia kellett volna! Gyanítom, hogy a 2-es tapintott rá a lényegre.

Ha egy lakásban laknak 8-an, nem azonos vezetéknévvel, akkor sem kell kiírni mind a 8-nak a nevét a kapucsengőre.

A mobilszámot meg pont arra az esetre kell megadni, hogyha van valami gubanc, akkor elérjenek.

2020. szept. 3. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
47%

Akkor én leszek az ellenpélda, mert engem volt már hogy nem hívtak fel, de az értesítőt bedobta hogy járt nálam (GLS, DPD is).

Szóval itt járt, de gondolom csak dudált, és ez nem egy alkalommal történt meg.

Egyébként a sikertelen kézbesítéshez csatolják a futár telefonszámát is, a GLS-nél 100%.

Szóval holnap szépen felhívod délelőtt és elmondod neki a problémát.


Tapasztalatból mondom hogy nem érdemes semmilyen adatot módosítani mert van hogy napok telnek el mire feldolgozásra kerül. Telefonon kell megbeszélni a futárral.

2020. szept. 3. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!