Mivel a Tanúk elutasítják az alapító Russell legtöbb tanítását valamint az 1942-ig vezető Rutherford legtöbb tanítását, hogyan lehetünk biztosan abban, hogy 25 év múlva a szervezet nem utasítja el a mai tanításait?
sajnos ezért nem haladsz előre,
ilyen kérdésekkel terheled az elmédet, Miért nem bízod a Teremtőre, mi is ezt tesszük.
Marianne
Igaza van Maiannenak, hogy soha az életben így egyetlen lépést sem fogsz elöre tenni, csak egy helyben fogsz elfolytában togyogni.
OLvasd el a Cselekedetek könyvét. Okulhatsz belöle, ha akarsz.
Kár hogy nem éltél az elsö században, mint kereszténnyé lett pogány.
...és még addig az ideig, míg nem jött a Jeruzsálemi vezetö testülettöl a Szent Szellem vezetése alatt az utasítás, hogy már nem kell körülmetélkedned, és TE már körülmetélkedtél volna....no azt hiszem akkor lett volna okod a nyafogásra.
Látod milyen nagy szerencséd van :D
Nem tudom kitöl honnan hagyod ennyire befolyásolni magadat kedves kérdezöp, de rengeteget tévedsz.
Ruszel testvérék felismerték az alaptanítását a Bibliának. Felismerték, hogy a hagyományokkal ellentétben nincs háromság, nincs lélek halhatatlansága, Isten nem kínoztatja a tüzes pokolban örökké a bünösöket.
Felismerték hogy Jehova a Földet újra paradicsommá akarja tenni a Krisztus megjövendölt ezer éves királysága alatt.......Ez az alap tanítása a Bibliának.
Akkor nézd meg a hivatalos web oldalunkat, és figyeld meg, hogy ezt hirdetjük továbbra is az embereknek.
Ez a Biblia üzenete.
grkaty :)
Az egy Isten úgy jelenti ki magát, mint akit Szentháromságban hihetünk. "A Szentháromság szó nincs benne a Bibliában, csak a tény van benne, hogy Isten úgy egy, hogy Atya, Fiú és Szent-lélek teljes egységben. Örök titok marad ez előttünk. Isten akarta, hogy titok maradjon.... Isten így jelentette ki magát, mint aki Atya, Fiú, Szentlélek. Mégpedig egyszerre, egyidejűleg... És mi ebben az egy Istenben hiszünk, Aki így szól magáról, hogy Atya, Fiú, Szentlélek.-
Jézus Krisztus megkeresztelésekor az Atya mondta: "Ez az én szerelmes Fiam, őt hallgassátok.- /Mk 1,11/. És leszállt Jézusra a Szentlélek.
A misziói parancsban azt mondta Jézus: "Nekem adatott minden hatalom mennyen és földön. Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek nevében, tanítva őket, hogy megtartsák mindazt, amit én parancsoltam nektek; és íme, én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig." /Mt 28,18-20/. A keresztelés tehát a Szentháromság istennel való közösségre történik.
Isten áldása kérésekor gyakran halljuk a gyülekezetekben a 2Kor 13,13-at: "Az Úr Jézus Krisztus kegyelme, az Isten szeretete és a Szentlélek közössége legyen mindnyájatokkal!
Az Atya Isten és Jézus Krisztus egysége.
"Egyedül Jézus Krisztus jelentheti ki nekünk, hogy kicsoda az az egy, igaz Isten, akiben mi hi-szünk, mert egyedül ő ismeri, ő látta, mert ő maga az Isten. Ezért Istent egyedül Jézus Krisztusban ismerhetjük meg. A hit és engedelmesség aktusában. Aki Jézusra figyel, abban hit támad, aki hinni kezd, az engedelmeskedni kezd, és az Istennek való engedelmesség közben tárul föl igazán az Ő titka.-
Jézus Krisztus az egyetlen és kizárólagos mester, Úr és közbejáró /Mt 23,8.10; 1Kor 8,6; Ef 4,5; 1Tim 2,5/; Jézus az egyetlen mindenkiért. Míg az első ember, Ádám Isten iránti engedetlen-sége nyomán halált hozó, ami utódjaira is érvényes, addig Jézus Atya Isten iránti engedelmessé-géből örökélet és üdvösség származik.
Szépen példázzák az Atya Isten és Jézus Krisztus egységét a Ján 10,30 /-Én és az Atya egy va-gyunk.-/; és a Jn 17, 11. 20-26: "Többé nem vagyok a világban, de ők a világban vannak, én pedig tehozzád megyek. Szent Atyám, tartsd meg őket a te neved által, amelyet nekem adtál, hogy egyek legyenek, mint mi!... De nem értük könyörgök csupán, hanem azokért is, akik az ő szavukra hisz-nek énbennem; hogy mindnyájan egyek legyenek úgy, ahogyan te, Atyám, énbennem, és én teben-ned, hogy ők is bennünk legyenek, hogy elhiggye a világ, hogy te küldtél el engem. Én azt a dicső-séget, amelyet nekem adtál, nekik adtam, hogy egyek legyenek, ahogy mi egyek vagyunk: én őben-nük és te énbennem, hogy tökéletesen eggyé legyenek, hogy felismerje a világ, hogy te küldtél el engem, és úgy szeretted őket, ahogyan engem szerettél." "Atyám, azt akarom, hogy akiket nekem adtál, azok is ott legyenek velem, ahol én vagyok, hogy lássák az én dicsőségemet, amelyet nekem adtál, mert szerettél engem már a világ kezdete előtt. Igazságos Atyám, a világ nem ismert meg téged, de én megismertelek, és ők is felismerték, És megismertettem velük a te nevedet, és ezután is megismertetem, hogy az a szeretet, amellyel engem szerettél, bennük legyen, és én is őbennük."Az egy ÚR, egy hit, egy keresztség, egy pásztor és egy nyáj klasszikus igéi az Ef 4,5-6: "Egy az Úr, egy a hit, egy a keresztség, egy az Istene és Atyja mindeneknek; ő van mindenek felett, és mindenek által, és mindenekben.-; és a Jn 10,14-16: "Én vagyok a jó pásztor, én ismerem az enyé-imet, és az enyéim ismernek engem, ahogyan az Atya ismer engem, én is úgy ismerem az Atyát: és én életemet adom a juhokért. Más juhaim is vannak nekem, amelyek nem ebből az akolból valók: azokat is vezetnem kell, és hallgatni is fognak a hangomra: és akkor lesz egy nyáj, egy pásztor.
Reinhold KÜCKLICH szerint az "egység, mint feladat, a keresztyénektől az az elvárt készség, amivel egymást türelemmel, alázattal, szelídséggel és szeretettel elhordozzák, mint Krisztus tag-jai, kölcsönösen tisztelik és támogatják egymást /Ef 4,2k; Rm 12,3kk;1Kor 12,4k; Fil 2,1kk/. Az egységet számukra az Atya és Fiú egysége példázza /Jn 17,21; 10,30/. Az egységet, mint ajándé-kot, Isten üdvösséget munkáló tevékenysége szavatolja /Ef 4,4kk;Gal 3,28, Rm 12,5/ és ez Krisz-tus végidőre irányuló ígéretére vonatkozik.-
Fritz RIENECKER így fogalmazza meg az egység fogalmát: "Az egy (egyetlen) Isten /5Móz 6,4; Jób 23,13, Mt 19,17; Mk 12,29; Rm 3,30; Jak 2,19; 4,12/ és Jézus Krisztus neve /Ezék 34,23; 37, 24, / azzal a jelentéssel, hogy: ’az egyetlenegy’, illetve ’egy az Isten’. Az Ef 4,3-ban figyel-mezteti Pál a gyülekezeteket, hogy őrizzék meg az egységet Lélekben, azt az egységet, amelyet a Szentlélek ajándékoz, amely a hívők szívében lakik. A tanítványoknak ezt az egysége a legfonto-sabb ügy Jézus főpapi imádságában /Jn 17,11. 21-23/.
Ezt az egységet azonban csak akkor lehet megőrizni, ahol határozott és egyértelmű szétválasz-tásra kerül sor: a hívők a világtól /2Kor 6,17; Jak 4,4/; a hívőknek azok gyülekezetétől, ahol tuda-tosan, nyilvánvaló bűnökben élnek /Mt 18, 15-19; 1Kor 5,2.6.7.13/; és Jézus tanítványainak azok-tól, akik hamis tanításokat hirdetnek /Gal 1,6-9; 2Jn 9-11/. A minden áron való egységre törek-vésnél és a fent megnevezett szétválasztások nélkül egység helyett összekeveredés történik, ahonnan a Szentlélek, az Igazság Lelke visszavonul.
Gondolkodj el ezen kedves grkaty... :)
ezek az emberek szellemmel elkent társuralkodók? mert ki mit mond az lényegtelen, egy hű és értelmes rabszolga osztály van...
Marianne
mit bizonyítsak? benne van a Bibliába.
Máté 24:46-47
nem tanítások mindenféle szelében vannak hanem egységesen tanítják Isten népét.
Jézus követőinek a szereteten kívül vannak jellemzői ami megint csak a Bibliában van benne.
ezeket egységes tanítsok, szeretet, minden nemzetből valók, nem részei a világnak, hírdetik a királyság jó hírét, stb stb
csak egyetlen egyéges ember csoportról beszél Jézus,
ha ez neked a Bibliából nem bizonyíték, annak is meg van az oka.
ezt, kérlek: "egy hű és értelmes rabszolga osztály van..."
köszönöm
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!