Hit gyülekezetének tagjai, Hetednapi Adventisták, Jehova Tanúi mit tennétek, ha egy meleg férfi pár a vallási ceremóniáitokon kézen fogva leülne és hallgatná az imádságaitokat?
Én nem azt feltételeztem, hogy a meleg bárból kidobnák a provokátorokat, hanem azt, hogy akaratuk ellenére beavatnák őket a buliba, vagy csak megvernék őket. Mi ilyet nem tennénk a homokosokkal, ha eljönnének, hanem kitessékelnénk őket, ha nem akarnak megtérni. Egyébként a megtérni nem akaró emberek csak akkor jönnek, ha provokálni akarnak. Például, akik a vallási topikot látogatják anélkül, hogy érintetek lennének, azok valójában provokátorok, ahogyan a kérdés is az: provokáció. A provokátorokat én magam is eltávolítanám a házamból, ahogy mindenki más is a maga házából. Ez az oldal nem az én oldalam, ezért maradhatnak a provokátorok.
Egyébként valóban bárki fordulhat Istenhez, de a bűnöst csak akkor hallgatja meg Isten, ha meg akar térni, különben nem. Aki meg tud Vele külön egyezni, az az Ő dolga, de sem én, sem pedig más Bibliában hívő ember nem lesz ennek az egyezségnek a része. Úgyhogy próbálkozni lehet. Olyan helyre kell menni, ahol elfogadják a globális felmelegedést, és nem oda, ahol tudható, hogy nem. Például bunkóság a bejáratnál vitatkozni a kapussal, ha ki van írva, hogy "Belépés csak nyakkendőben!" Fel kell kötni a nyakkendőt, és akkor nincs vita! A nem dohányzó kocsiban is bunkóság rágyújtani, persze, ma már ebből is politikát csináltak. Ehhez hasonlóan bunkóság szándékosan provokatív magatartással megjelenni egy olyan közegben, ahol mindenkinek más az értékrendje. A jóhiszeműség legfeljebb az első figyelmeztetés elhangzásáig feltételezhető. Ha ennek ellenére folytatja az oda nem illő magatartást, akkor már nem beszélhetünk jóhiszeműségről. Aki ezt teszi, meg is érdemli, hogy kihajítsák, én sem teketóriáznék!
"Aki ezt teszi, meg is érdemli, hogy kihajítsák, én sem teketóriáznék!"
Szeresd ellenségedet!
Egy ellenség nem azért ellenség, mert mindent úgy csinál, ahogy nekem tetszik. Egy ellenség ellene megy a kultúrámnak, a hagyományomnak, a mindennapjaimnak, stb.
Nem, Jézus nem mondott semmi olyat, hogy kihajítsak bárkit is, aki nem tetszik nekem. Ugyanis ezt barátom, ítéletnek hívják. Márpedig aki ítél, az meg lesz ítélve. Nem mondom, hogy ez egyszerű,, de így van.
Aki bunkó, azt meg kell ölelni. Egy bunkót megítélni nagyon egyszerű, ezt teszik a nem keresztények is. Mennyivel inkább meg kell ölelnünk azt, és szeretnünk bárki is az. Isten szeretete és kegyelme nem abból áll, hogy kihajítja az embereket a gyülekezetből. Hiszen akkor minket is kihajíthatna Isten országából, mert lehet, hogy nem tetszik neked, de odaillők vagyunk? Kegyelem által tartattunk meg, és nem azért, mert megérdemeljük. A meleg kézenfogott pár sem érdemli meg, de mi kegyelmesek vagyunk, ahogy Krisztus urunk is ezt tette. Mert erről ismernek meg minket, hogy egymást szeretjük. És nem arról, hogy tudjuk, a Biblia 234. oldalán milyen rész van.
Tegyék azt máshol, amit jónak látnak! A homoszexualitás állítólag magánügy. Ha ez így van, akkor csinálják diszkréten, és ne vigyék ki az utcára azt, ami négy - saját - fal közé való! Az ún. heteroszexuális élet sem való az utcára, miért lenne ez másképpen a homoszexualitással? Azért, mert a perverz démonokat nehéz kordában tartani? Tényleg nehéz, de mindenki maga választ, hogy megtartja-e, vagy inkább megszabadul tőle.
A szeretet nem nyálas forró ölelés, hanem az, ha valaki odaadja az életét másokért. Utálom, amikor manipulálni akarnak a szeretettel, és el akarják magyarázni, hogy a világi humanizmus szerint mit jelent a szeretet. A Biblia interpretációjában garantáltan mást jelent. Nem lehet mindenkivel egy fedél alatt élni. Kíváncsi lennék, hogy akik a szeretet felemlegetésével igyekeznek leuralni mások életét, ők maguk beengednének-e az otthonukba rossz arcú, szemmel láthatólag szélhámos, gátlástalan elemeket, akik enyves kézzel, ápolatlan külsővel, annak megfelelő szaggal és rossz modorral rendelkeznek, mondván, hogy "Ne ítélj, hogy ne ítéltess!" A minimum az, hogy elvárnák tőlük azt, hogy fürödjenek meg, vegyenek fel tiszta ruhát, és ezen felül le nem vennék a szemüket a kezeikről az ott tartózkodás idejére. A szeretet azt jelenti, hogy mi adjuk a tisztálkodási lehetőséget, a vizet, a szappant, a fürdőszobát és a tiszta ruhát. De akkor is elvárható, hogy közelebb engedjük őket, ha elkezdenek hőbörögni, hogy "Nehogy má' beleugass az életünkbe! Azt csinálunk, amit akarunk! Ha nem tetszik, 'nyasgem'!" Aki szerint ilyenkor is az a helyénvaló, ha befogadjuk őket a szeretet nevében, az menjen és fogadjon be ilyen figurákat! Nem kell sokáig keresgélni ilyen barátokért.
"Az ún. heteroszexuális élet sem való az utcára,"
milyen érdekes, ennek ellenére sok párt látok az utcán kézen fogva, meg az összes kollégámról tudom, hogy van e feleségük vagy férjük és sokszor beszélgetnek a párjukról. sőt, egyeseknek még a párjuk ényképe is kint van az íróasztalukon.
"Én a magam részéről nem tartom jó dolognak, ha fiúk-lányok nyalják falják egymást az utcán,"
szövegértelmezés egyes, leülhetsz. most pedig olvasd el még 1x, amit az előző írt.
Én kivinném őket mint a rongyot. ;-)
Nem vicc, már csináltam ilyet. Csak az egy szándékos provokátor volt, illetve szeretett volna az lenni. Amúgy ha felszólításra magától nem távozik valaki, akkor a törvény 3 évig büntetheti vallási összejövetel megzavarásáért. Én pedig nem homibárba szeretnék járni, hanem IT-re.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!