Miért kell imádkozni, ha Isten tud az agyamban olvasni?





"Isten első alkotása, a Fia, első teremtés, tehát nem létezett mindig."
Ilyet pedig plán nem mond a Szentírás.
Helyette ezt mondja (pont időszerű is):
"Kezdetben volt az Ige, az Ige Istennél volt, és Isten volt az Ige, ő volt kezdetben Istennél. Minden általa lett, nélküle semmi sem lett, ami lett. Benne az élet volt, s az élet volt az emberek világossága. ... S az Ige testté lett, és közöttünk élt. Láttuk dicsőségét, az Atya Egyszülöttének dicsőségét, akit kegyelem és igazság tölt be."
Egyetlen egy hely sincs a Szentírásban, ahol a Fiú teremtményként szerepelne, helyette azt mondja az Írás Isten Egyszülöttje.





"elhatárolódik attól, hogy az Atyjával egyenlő lenne"
Tévtanaid 10-es sajátod, vagy honnan erednek?
János 10,30-31
"Én és az Atya egy vagyunk." Ismét köveket ragadának azért a zsidók, hogy megkövezzék õt.





Az IMÁDkozás valójában imádat/szeretet-kinyilvánítás kellene legyen,
nem érzelmileg közömbös szövegek mormolása.
Isten itt van





11
"Isten volt az Ige, ő volt kezdetben Istennél."
Áruld már el, hogyan lehet az Isten Istennél?
Továbbá azt irja, hogy ez kezdetben volt. Vagy is volt egy kezdete annak, hogy Isten "igéje" vagy szavának cselekvője, Istennél volt.
Azt pedig már számtalanszor kitárgyaltuk, hogy nem a mindenható Isten volt az ige, aki a a Mindenható Istennél volt. Az ige, isteni volt, és nem a nagy betűs Mindenható Isten. Jézusra Isten szava soha nem használja azokat a jelzőket, amiket az Atyjára.
Jézust sokszor illetik olyan jelzőkkel, hogy "erős Isten", Pl Ézsaiásnál, de soha nem irja, hogy Ő kezdet nélküli Mindenható Teremtő. Jézus élete az Atyjától függ, és ezt maga Jézus is kijelentette:
(János 6:56, 57) . . .. 57 Engem az élő Atya küldött el, és én az Atyának köszönhetően élek.. . .
Sajnos foggal körömmel ragaszkodtok olyan Biblia versekhez, amit más versek pedig cáfolnak. Ez pedig ellentmondást jelentene. Jézust Isten teremtése kezdetének hivja:
(Jelenések 3:14) . . .Ezeket mondja az Ámen, a hű és igaz tanú, Isten teremtésének a kezdete:
(Kolosszé 1:15) . . .ő az egész teremtés elsőszülöttje,
Ezek a versek akkor vannak összhangban a többi Biblia versekkel, ha nem keverjük ellentmondásba egy félreértelmezett magyarázat által, amit a hitehagyottak terjesztenek már évezredek óta.










12
"Én és az Atya egy vagyunk."
Sokszor idézik ezt sokan, azonban ezt kiragadtad a szövegkörnyezetéből, amit Jézus megmagyaráz, hogyan értette ezt a kijelentését.
Nem úgy, ahogy TE és sokan belemagyarázzák:
Jézus az Atyjához intézett Főpapi imájában ezt mondta:
(János 17:21, 22) 21 hogy mindnyájan egyek legyenek, mint ahogy te, Atyám, egységben vagy velem, és én egységben vagyok veled, és hogy ők is egységben legyenek velünk, hogy elhiggye a világ, hogy te küldtél el engem. 22 Nekik adtam azt a dicsőséget, melyet nekem adtál, hogy egyek legyenek, mint ahogy mi is egyek vagyunk.
Jézus itt elmondja, hogy Ő hogyan "e g y " az Atyával.
Sokan tudják, hogy itt az egységet illetően gondolja, és nem azt hogy Ő maga az Isten.
Ellenben hogyan kérheti azt, hogy a Követői is olyan egyek legyenek egymással, és vele, ahogy Ő az Atyával?
Egymásba fogunk bújni?.....





#15
Szerintem ezekre már sokszor kaptál választ.
"Áruld már el, hogyan lehet az Isten Istennél?"
Valószínűleg úgy, hogy az Atya és a Fiú is Istennek két külön személye. Máskülönben értelmetlen lenne ez a bibliai rész.
"Továbbá azt irja, hogy ez kezdetben volt. Vagy is volt egy kezdete annak..."
Nem, és lehetőleg ne költsd át. Azt írja, hogy kezdetben már létezett. Nem pedig azt, hogy Krisztusnak van kezdete.
"amit a hitehagyottak terjesztenek már évezredek óta"
Ezen nevettem egy kicsit. A hitehagyottak inkább azon önjelölt prédikátorok által alapított szekták, akik szakítottak a kereszténység gyökereivel.





"Egyetlen egy hely sincs a Szentírásban, ahol a Fiú teremtményként szerepelne, helyette azt mondja az Írás Isten Egyszülöttje."
A kettőt együtt emliti, nem véletlen:
(Kolosszé 1:15) . . .és ő az egész teremtés elsőszülöttje,
Minden Istentől van, vagy született. Azonban az első ilyen, maga Jézus volt. Ezért hiába akarod a két kifejezést szét szedve megmagyarázni. Valamint nem csak Jézust nevezi Isten fiának, hanem az angyalokat is. Annyi különbséggel, hogy első "gyermeke", akit minden segitség nélkül hozott létre.
(Jób 38:7) . . .és Isten minden fia lelkendezve kiáltott?
Nagyon nehéz elfogadni, hogy ez igy van? Vajon mi akadályozza az embert ebben?....





"Azt írja, hogy kezdetben már létezett. "
Nem, nem azt irja. Te költötted át azzal, hogy oda tetted a "már" szócskát, ami a Bibliában nincs benne
(János 1:1) 1 Kezdetben volt a Szó,. . .
Vagy is Jézus a Földre jövetele előtt, valamikor létrejött. A János 1:1-ben szereplő „kezdetben” szó nem utalhat Istennek, a Teremtőnek a kezdetére, hiszen ő öröktől fogva van, és nincs kezdete
Ahogy irtam, más Biblia versek is Isten teremtésének kezdeteként jelőlik meg Jézust.
Egyébként nem használnák a kezdet kifejezést valamire, vagy valakire, aminek nincs kezdete.
Csak azért értelmetlen neked, mert Jézus Földi élete előtti létezését, mindenható Istenként kezeled.
Maga Jézus egyedülinek tartotta az Atyját, mint Istent, a Mózesi törvény alapján is.
Az is fura lenne, hogy Sátán miért próbálta Jézust saját maga ellen forditani, /ha Ő az Istenség egy része,/ a kisértésben, hiszen tudhatta, hogy nem fog saját maga ellen lázadni, és nem fogja megtagadni saját magát. Felesleges próbálkozás.
Jézus isteni lény volt, azonban nem Isten egyik személye, mert Isten mindig is Mono, és nem triád.
Isten népe soha nem imádott triádokat, más népekkel ellentétben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!