Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Szerintetek bunkó volt a...

Szerintetek bunkó volt a bolti dolgozó, hogy így utánam szólt?

Figyelt kérdés
A Lidl-ben voltam, az önkiszolgálónál kiszerettem volna menni. "Bocsánat, kiengedne?", kértem az alkalmazottat. Egy perc türelmet, szólt a válasz, és kiengedett. Aztán 5 méter múlva utánam szól jó hangosan, hogy "Szívesen!", de ezt úgy tette, mintha ő az életemet mentette volna meg, én meg valami utolsó hálátlan szemétláda lennék.
dec. 3. 18:07
1 2 3 4 5
 31/49 A kérdező kommentje:
30.: De minek kéne megfelelnem a pénztáros elvárásainak? Aztán feleljek meg Bélának, Aladárnak, Jucinak, és odáig süllyedek, hogy mindig azt nézem, nehogy megsértsek valakit, miközben más telibe fogja, hogy ő hogyan sért meg engem. Ő neki lehet, mert ő több éve dolgozik a munkahelyemen, ő magasabb pozícióban van, ő nő, ő idősebb, hát már... Legegyszerűbb, ha leszarom az ilyen dolgokat nagy ívben. Nekem is volt olyan, hogy köszöntem a pénztárosnak, ő meg leszarta a fejemet. Először megsértődtem, hogy milyen bunkó, aztán később meg rájöttem, hogy mégis mi a fenének sértődtem meg ilyen fölösleges dolgokon. Ha nem köszönt vissza, hát nem köszönt. Gyorsan megtörtént a kiszolgálás, megfelelően elvégezte a munkáját, nem ártott nekem semmit sem. Aki az ilyen dolgokon kiakad, az a véleményem szerint egy büdös gyökér, és ezt nem sértésképpen írom, mert én is ilyen voltam pár pillanatra. Szóval igazad van 30.-as, bennem van a hiba, hogy próbálok megfelelni, ezek után semmi udvariasságot, illemet, meg ilyen hülyeséget nem fogok tanúsítani a pénztárosokkal szemben. Nekem arra van szükségem, hogyha veszek valamit, akkor megkapjam, nem a pénztárosok kioktatásaira, elvégre azért kapják a fizetést, hogy a vevőt kiszolgálják.
dec. 3. 23:51
 32/49 A kérdező kommentje:

31.: "Az alkalmazott is okosabb maradt volna ha lenyeli a nemtetszését"


Engem itt azért ekéztek, meg háborogtak azon, hogy kimertem fejezni a nemtetszésemet, megsértettem a gyk-s közösséget, de az egy pillanatra sem volt nekik probléma, hogy a pénztáros is kifejezte a nemtetszését, arról meg már nem is beszélve, hogy gúnyosan bunkókámnak hívtak, stb., és ezek után még számon kérték rajtam, hogy én milyen bunkón viselkedem velük!


Arra leszek kíváncsi, hogy ezt hogyan magyarázzák meg.

dec. 3. 23:59
 33/49 anonim ***** válasza:
Kérdező, ha veled rendszeresen előfordulnak ilyesmik, nem gondolod, hogy veled van baj?
dec. 4. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/49 anonim ***** válasza:

És abba is bele kell gondolni, az ilyen beszólás nem vet jó fényt az üzletre, se az ott dolgozó csapatra. Én nem szívesen vagyok tanúja akár csak annak, hogy egy másik vásárlónak beszólnak, hiába nem nekem címezték. Egyszerűen nem a vevőkre tartozik az ott dolgozó bármilyen nemtetszése. Cigiszünetben a másik kasszás Ferivel egymás közt mondjanak azt amit akarnak, az nem érdekel.

Az alkalmazott a “szívesen” után akár azt is mondhatta volna, hogy “köszönjük hogy nálunk járt”, lehet máris egy erősebb köszönöm vagy valami érkezett volna rá. De nyilván nem ez vol a cél, hogy jó szájízzel távozzon a kérdező.

dec. 4. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/49 anonim ***** válasza:
*szívesen helyett
dec. 4. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/49 A kérdező kommentje:
36.: Lehet, hogyha ezek a pénztárossimogatók 1 hónapig együtt dolgoznának ezzel a személlyel, akkor pont hogy amiatt csesznének le, hogy túl kedves voltam vele. Kíváncsi lennék, hogyan változna a véleményük. Azt garantálom, hogy ennek a pénztárosnak minden baj lenne, mindenbe belekötne, ha már annyit nem tud elviselni, hogy szerinte a vevő nem köszönte meg az ő szívességét.
dec. 4. 00:16
 37/49 anonim ***** válasza:
Én már diákmunkásként megtanultam (pff, nem volt olyan régen az, kettő éve), hogy a vevőkkel szemben érdektelennek kell lenni. Nagyon szűk az a réteg, akikkel valóban érdemben lehet kommunikálni, akiket sajnáltam volna, ha nem jöttek volna vissza. Amíg az emberek jelentős része köszönni sem volt képes, annyit nem tudott odanyögni, hogy "kösz", addig én is csak a minimumot nyújtottam. Ha nem jön többet vissza? Az se baj, jön helyette más.
dec. 4. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/49 A kérdező kommentje:
39.: Aztán nem egyszerűbb úgy melózni, hogy nem szólsz senkihez se, aztán abból nincs megsértődés se (bár lehet, hogy sokaknak ez hiányzik), és nyugodtan elvégezheted a melódat?
dec. 4. 00:33
 39/49 anonim ***** válasza:
Á, én mindig nyugodt voltam munka alatt, az egyetem és szakmai gyakorlatok és miegymás mellett az volt a kötelező pihenős helyem (jó kis pékség volt Budapest szívében). A vendégek szerettek apróságokon problémázni, de hát a többségük azt se tudta, hogy melyik a jobb és melyik a bal keze, szóval nem volt érdemes komolyan venni őket. Hidd el, minimális beszélgetést folytattam a többséggel, de volt, akinek beszóltam, ha jogosnak éreztem.
dec. 4. 00:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/49 anonim ***** válasza:

Jaj, aranyos vagy, de az esetek nagyrészében a főnököt érdekli legkevésbé a vevő. Nálunk legalábbis mindig a dolgozóknak hittek, mert a főnökség tudta a legjobban, hogy mennyi az ostoba és bunkó vevő.

A jelenlegi munkahelyem (olasz galéria) pedig még ennyire se adunk egy a bemocskolási kísérletekre. Hadd puffogjon magában.

dec. 4. 00:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!