Szerintetek bunkó volt a bolti dolgozó, hogy így utánam szólt?
31.: "Az alkalmazott is okosabb maradt volna ha lenyeli a nemtetszését"
Engem itt azért ekéztek, meg háborogtak azon, hogy kimertem fejezni a nemtetszésemet, megsértettem a gyk-s közösséget, de az egy pillanatra sem volt nekik probléma, hogy a pénztáros is kifejezte a nemtetszését, arról meg már nem is beszélve, hogy gúnyosan bunkókámnak hívtak, stb., és ezek után még számon kérték rajtam, hogy én milyen bunkón viselkedem velük!
Arra leszek kíváncsi, hogy ezt hogyan magyarázzák meg.
És abba is bele kell gondolni, az ilyen beszólás nem vet jó fényt az üzletre, se az ott dolgozó csapatra. Én nem szívesen vagyok tanúja akár csak annak, hogy egy másik vásárlónak beszólnak, hiába nem nekem címezték. Egyszerűen nem a vevőkre tartozik az ott dolgozó bármilyen nemtetszése. Cigiszünetben a másik kasszás Ferivel egymás közt mondjanak azt amit akarnak, az nem érdekel.
Az alkalmazott a “szívesen” után akár azt is mondhatta volna, hogy “köszönjük hogy nálunk járt”, lehet máris egy erősebb köszönöm vagy valami érkezett volna rá. De nyilván nem ez vol a cél, hogy jó szájízzel távozzon a kérdező.
Jaj, aranyos vagy, de az esetek nagyrészében a főnököt érdekli legkevésbé a vevő. Nálunk legalábbis mindig a dolgozóknak hittek, mert a főnökség tudta a legjobban, hogy mennyi az ostoba és bunkó vevő.
A jelenlegi munkahelyem (olasz galéria) pedig még ennyire se adunk egy a bemocskolási kísérletekre. Hadd puffogjon magában.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!