Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Szerintetek bunkó volt a...

Szerintetek bunkó volt a bolti dolgozó, hogy így utánam szólt?

Figyelt kérdés
A Lidl-ben voltam, az önkiszolgálónál kiszerettem volna menni. "Bocsánat, kiengedne?", kértem az alkalmazottat. Egy perc türelmet, szólt a válasz, és kiengedett. Aztán 5 méter múlva utánam szól jó hangosan, hogy "Szívesen!", de ezt úgy tette, mintha ő az életemet mentette volna meg, én meg valami utolsó hálátlan szemétláda lennék.
dec. 3. 18:07
1 2 3 4 5
 21/49 anonim ***** válasza:

Kérdező, a válaszolók az alapján írták le a véleményüket, amit te leírtál a kérdésedben. Az nem az ő hibájuk, hogy kihagytál részleteket vagy hogy homályosan fogalmaztál.

Igen, bunkóság nem megköszönni valakinek, ha tesz neked valamit, akkor is, ha az csak egy apróság. Ugyanolyan többezer éves illem, minthogy ne túrd az orrodat. Ha csak magadban motyogsz, és a másik nem hallja meg, akkor nem az ő hibája. Történt némi félreértés, ennyi. Hidd el, öt perccel később a puszta létezésedet is elfelejtette.

Minden jó indulattal mondom, hogy érdemes lenne elmenned egy pszichológushoz, mert az itteni hozzászólásaidból is süt az alaptalan ellenségeskedés és indulatosság.

dec. 3. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/49 anonim ***** válasza:
100%
19. Még egyszer utoljára elmondom. Feltettél egy kérdést amire megkaptad a válaszodat. Nem tudom hogy mit akarsz még hallani. Azt vártad hogy majd mindenki téged fog támogatni? Ja és ha valaki teper hogy udvarias legyen az nem így néz ki. Én bevallom nem mindig vagyok udvarias. De nem is állítom magamról hogy mindig az lennék
dec. 3. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/49 anonim ***** válasza:
ha tényleg mondtad, akkor jogosan kiabálhattad volna vissza hogy mondtam hogy köszönöm!
dec. 3. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/49 A kérdező kommentje:

20.: "és azóta sorba támadod a válaszolókat akik egybehangzóan azt mondják: nem neked volt igazad. "


Ok, akkor ezzel a logikával Hitlernek is igaza volt, mert a német nép egybehangzóan igazat adott neki és támogatta?


23.: "ha tényleg mondtad, akkor jogosan kiabálhattad volna vissza hogy mondtam hogy köszönöm!"


Na végre, az első értelmes hozzászólás! Ebben igazad van, megtehettem volna. Csak én úgy általában kerülöm a konfrontációkat. Egyébként itt azért is lecsesztek volna, hogy szegény hölgynek csak rossz napja volt, lehetnék megértőbb, kedvesebb. Nekem az a tapasztalatom, hogy ide belerúgni járnak az emberbe, és nem segíteni. Máskülönben akkor miért van az, hogy szakmai részen alig érkezik 1-1 válasz, ahol meg véleményt kell írni, acsarkodni lehet, ott hemzsegnek a felhasználók?

dec. 3. 20:55
 25/49 anonim ***** válasza:
100%
Kérdező, nyugodj már meg. A bolhából csinálsz elefántot.
dec. 3. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/49 anonim ***** válasza:
25 amúgy igen Xd én már rég elfelejtettem volna
dec. 3. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/49 anonim ***** válasza:
27 pont te nem engeded el az esetet, még most fél tízkor is ezen kattogsz
dec. 3. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/49 A kérdező kommentje:
28.: Hát igen, előszokott fordulni, hogy sokat rágódok jelentéktelen dolgokon, de ilyen erővel neked sem kéne válaszolnod, te is ignorálhatnád ugyanígy.
dec. 3. 21:28
 29/49 anonim ***** válasza:

A pénztáros utánad szólt, három másodpercébe telt a dolog és hidd el, már régen elfelejtette. Te vagy az, aki órákkal később is ezen rágódik, így nyilván rád mondták, hogy a semmiből csinálsz ekkora a problémát; teljesen feleslegesen.

A pénztáros igazából semmi rosszat nem csinált, legközelebb hangosabban köszönöd meg, ennyi. Ha sokszor történik ilyen veled, akkor a probléma veled van, hiszen ez egy visszatérő tendencia az életedben, amiknek a közös pontja te és a te viselkedésed.

dec. 3. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/49 anonim ***** válasza:
Az oké, hogy meg lehet köszönni azt a nem túl bonyolult mozdulatot az önkiszolgáló soron álló dolgozónak, hogy egy karnyújtással, kártya érintésével kinyitotta a kaput. De mi francért kell utána szólni az embernek? Ez abszolút egy passzív agresszív beszólás. Az alkalmazott is okosabb maradt volna ha lenyeli a nemtetszését, nem azért van ott, hogy beugasson.
dec. 3. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!