Angolosok! Rendeltem egy igen drága terméket egy elvileg megbízható felületről de nem jött meg. Mit kell ilyen esetben írni nekik?
Figyelt kérdés
Elvileg 6 hét után tudnak intézkedni,az tegnap előtt járt le.Valaki segítene megfogalmazni egy levelet?2016. máj. 2. 12:57
1/7 anonim válasza:
Dear Retailer,
I've ordered some shit from you on the (dátum). The reference number of my order is: (rendelésazonosító).
I didn't get it yet. What can I do?
Yours sincerely: (a neved)
2/7 anonim válasza:
A "shit" nelkul jo lesz. Illeszd be a termek nevet.
Habar en a "what can I do" helyett hatarozatabban fogalmaznek.
Please take necessary steps for product''s prompt delivery.
3/7 anonim válasza:
+ az I didn't get it yet. helyett sem ártana perfectet használni, bár nem kötelező... I haven't gotten it yet.
4/7 anonim válasza:
Inkabb ne.
I have not received it, as yet.
5/7 anonim válasza:
as nem kell a yet elé mert az nem annyira hivatalos
6/7 anonim válasza:
I have not received, as yet - Eddig meg nem kaptam meg.
Udvarias, ovatos.
I have not received it yet. - Nem kaptam meg meg.
7/7 anonim válasza:
Pont, hogy as nélkül hivatalosabb as for meg informalisabb, de ezen nem veszünk össze.
Viszont a Nem kaptam még meg és az Eddig meg nem kaptam meg között mi a különbség szerinted? Szerintem semmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!