Hogy szólnak ezek németül?
Holnapra kell helyesen megírnom félek hogy csak hibát ejtenék.
A házunk egy gyönyörű völgyben fekszik. A házunkban 4 szoba van ezenkívül egy étkező, fürdő, konyha és egy nappali. Ahogy belépünk a házba szembe van a nappali, ahol 2 fotel található mellette egy dohányzóasztal azzal szemben pedig egy akvárium. A nappaliból nyílik az én saját szobám. Az ajtó mellett van az iróasztal rajta a számítógép. Itt szoktam tanulni. Az íróasztal mellett van az ágy. A padlót parketta mintás linóleum borítja, rajta egy hosszú szőnyeggel. Az étkezőből nyílik a konyha, ahol a mosogató, szembe a hűtő mellette pedig egy konyhabútor található. Ezenkívül még két szoba van a szüleimé és a bátyámé. Ebben a két szobában van a TV. Ez a két szoba nyílik a teraszra, a terasz pedig az utcára ahonnan gyönyörű rálátás van a falura. Faluban lakunk a várostól 8kmre. A szomszédaink túl hangosak, így nincs mindig csend. Mivel a falu vége felé lakunk nincs túl nagy forgalom az utcánkban.
Unser Haus liegt in einem schönen Tal. In unserem Haus befinden sich vier Zimmer, außerdem ein Esszimmer, ein Bad, eine Küche und ein Wohnzimmer. Dem Hauseingang gegenüber liegt das Wohnzimmer, wo es zwei Sesseln gibt, daneben einen Kaffeetisch und dem gegenüber ein Aquarium. Aus dem Wohnzimmer kommt man in mein Zimmer. Neben der Tür steht der Schreibtisch und darauf der Computer. Hier lerne ich. Neben dem Schreibtisch steht das Bett. Der Boden ist mit Linoleum mit Parkettmuster ausgelegt, mit einem langen Teppich darauf. Aus dem Esszimmer führt die Tür in die Küche, wo sich die Geschirrspülmaschine befindet und der gegenüber, neben dem Kühlschrank die Küchenmöbel. Es gibt hier außerdem noch zwei Zimmer, das eine gehört meinen Eltern, das andere meinem Bruder. In den Zimmern gibt es je ein Fernsehgerät. Diese zwei Zimmer haben einen Ausgang auf die Terrasse, die auf der Straßenseite liegt, mit einem schönen Blick aufs Dorf. Wir wohnen in einem Dorf, 8 km von der Stadt entfernt. Unsere Nachbarn sind sehr laut, so haben wir oft keine Ruhe. Wir wohnen am Rand des Dorfes, deshalb ist der Verkehr auf den hiesigen Straßen nicht sehr groß.
Üdvözlet: Suzana
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!