Egy művész honnan tudhatja, hogy amit létrehozott az valóban új?
Mi van akkor, ha egy zenész szerez egy zenét, de később valaki felismeri és kiderül, hogy ez az alkotás valójában már létezik csak mondjuk régi és ezért nem hallhatta?
Vagy valaki ír egy sztorit és ott is idővel kiütközik, hogy ilyen már volt?
Vagy kezdésnek végig kell kutatnia a többiek munkásságát?
Én jelenleg egy történetet írok és ez aggaszt, ez az oka, hogy filmeket nézek meg olyan könyveket olvasok, amik egyébként nem érdekelnek.
Jelenleg abban bízok, hogy az eredeti, felismerhető stílusom és az, hogy minden egyes elem illeszkedik a műben igazolja majd azt, hogy nem loptam.
Mert valóban vannak apró dolgok, de ez mind az, hogy szeretnék a művel újraértelmezni dolgokat, így ennek megfelelően megkerülhetetlen, hogy egyes elemek előkerüljenek.
Mint például Nolan, a filmrendező.
Az Eredet álombeli világa nem új, a Csk alapfelállása szintén, de valahogy mégis sikerült megtöltenie tartalommal.
Így senki nem tudja rajta számonkérni, hogy már megint megmenti valaki a világot.
Legyen olyan,mint amilyennek megálmodod,rakjál bele mindent. Nem csak az számít,hogy van-e hasonló,hanem hogy te hogy látod.
Lehet látsz két egyforma almát,de ez egyiknek más lesz az íze,már a fa más tápanyagokat szívott fel..
Van aki érzi ,van aki nem..
Bármit alkot az ember, mindig létezik már valami hasonló. Ha nagyon hasonló, és plágiumgyanús, az pech. Én jártam már így. De ez ritka. Kismértékű hasonlóságokon senki nem akad fenn.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!