Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Művészetek » Egy ilyen animációt mekkora...

Egy ilyen animációt mekkora munka, mennyi idő megcsinálni? Valóban egy ember el tud egy ilyet készíteni egyedül?

Figyelt kérdés

Laikus vagyok, de mi kell egy ilyenhez?

Digitális rajztábla?

Milyen teljesítményű számitógép?

Fizetős program? Melyik pl?

[link]

Engem ez nagyon lenyűgözött.

2020. aug. 10. 16:14
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Egy ilyenhez szerintem éppen nem kell semmi nagy dolog.

Ezt nem lehet minőségi vagy szép animációnak nevezni, ezerszer szebbeket szoktak összehozni az emberek, ha megfelelő időt fektetnek bele. De persze ez is jó, meg van a maga hangulata.

Rajztábla mindenképp segítség, de egy ilyet anélkül is össze tudsz dobni. Ha csak erre használnád, akkor ajánlok egy Wacom Intuost, 10-15 körül mozog most és egy ilyen animáció igényeinek minden tekintetben megfelel.

Számítógépből elég egy alsókategóriás asztali, vagy egy középkategóriás laptop, de sokan macet használnak a kényelmessége és gyorsasága miatt.

Nem kell fizetős program. A hátteret a készítő akrillal csinálta tradícionálisan, az animált dolgok meg nem tűnnek olyan minőséginek, mint amiket egy Photoshoppal vagy egyéb minőségibb progikkal lehet elérni, de persze neki direkt ilyen a stílusa.

2020. aug. 10. 17:44
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Azért ezt meganimálni nem kis munka, főleg ha egyedül csinálta valaki.

2 perces videón is akár hónapokig kell dolgozni ha valaki egyedül csinálja az egészet.

2020. aug. 11. 01:24
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Mondjuk nekem helyenként rotoszkóposnak tűnik.

Ahogy mondták, ha viszonylag "csúnya" is, rengeteg képkockából áll, amiket egyesével kell megrajzolni, ráadásul nem valami leegyszerűsített a stílus.

2020. aug. 12. 02:01
 4/4 anonim ***** válasza:

Valamilyen vektros animációs program, több is van, ha nincs benne a leírásban, akkor csak tippelgethetünk, hogy épp melyik.

(Gondolom, te tetted fel a többi animációs kérdést is mostanában.)