A munkahelyeteken hogyan oldja meg a vezetőség a szervezeten belüli információáramlást hatékonyan?
Ez egy 10 pontos kérdés, mert a vesszőparipám volt sokáig:
Van egy belső rendszer, aminek van egy e-mail-es lehetősége, hogy üzeneteket írjunk egymásnak. 2 ember kivételével senki sem használja, talán a felelősség, az után követhetőség miatt. Így maradt a "Jucika így hallotta, de már Kázmér így adta elő" cirkusz.
Volt még a cetlizés lehetősége is, de azt végképp kihalt, mert "ledegradáló" volt vagy épp nem tudta a másik fél elolvasni a hieroglifákat...
Szóval van, de rossz.
2-es ,nem egy helyen vagyunk ? :D detto ugyanez,lenne lehetőség emailes avagy nyomtatott formában közölni a dolgokat,de akkor ha rossz volt az utasítás ,vagy valaki láthatóan megkapta a feladatot de nem végezte el ,akkor nem lehetne lehazudni az égről a csillagokat is, hogy én ezt nem mondtam ,nem így mondtam, ott se voltam, nem is kaptam meg a feladatot,nem így mondták stb ...
Szóval káosz és gerinctelen hazudozás, felelősség áthárítás megy,de az nagyon hatékonyan ,meg kell hagyni.
Sehogy.
E-mail van, aztán megy széltében-hosszában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!