A vevő azt állítja, hogy nem kapott meg mindent, amit vett. Mi a teendő ilyenkor?
Szia!
Kérd meg, mérje le grammra pontosan, hány gramm, amit kapott.
Az ajánlott szelvényen van az a súly, amit Te feladtál. Értelemszerűen, ha kevesebb, amit kapott, akkor az útközben tűnt el,mert ha feladod, kivenni már nem tudsz belőle.
Értem. Akkor max a vatera ügyfélszolgálatára írsz,mi a teendő.
Én üzletszerűen csináltam régen, én küldtem neki pótcucot, ha valami nem volt oké, de mivel Te a saját dolgaidat árulod, így nem tudom.
Ilyenkor érdemes megnézni mondjuk az értékeléseit, volt e már ilyen gondja, az is sokat elárul. Nekem volt olyan vevőm, aki csak negatívat adott minden eladónak,mondván nem volt rendben, hiányos volt.
De tényleg érdemes ezzel a problémával megkeresni az ügyfélszolgálatot.
Megnéztem, új felhasználó, előttem 2 pozitívja volt, ő még nem adott senkinek értékelést. Köszönöm a tanácsot, írni fogok az ügyfélszolgálatnak.
De amúgy ha lefotózom a csomag tartalmát, azzal se megyek sokra, mert simán rámondhatja, hogy utána kivettem, mielőtt lezártam, nem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!