Nektek is meggyűlt már a bajotok a különböző telekommunikációs szolgáltatókkal?
Figyelt kérdés
A hárombetűs céggel eléggé összerúgtuk a port. Kábeltévé szolgáltatás ügyben. Van valakinek sztorija, amikor nem úgy alakult a szolgáltató részéről ahogy előzetesen megállapodtak? Bármilyen tanács, hogy melyik céggel mire kell figyelni akár telefon, akár tévé, akár internet?2013. jún. 1. 17:57
1/5 anonim válasza:
2/5 A kérdező kommentje:
jó oldal, köszi. Ez a ráutaló magatartásos szerződéskötés a legújabb ami borzolja a kedélyeimet egyébként
2013. jún. 1. 18:43
3/5 anonim válasza:
Nekünk a magenta szolgáltatóval gyűlt meg a bajunk telefontéren... kiküldtek egy olyan tételt 6e Ft-ról, amit tuti, hogy nem mi hoztunk össze, és nem voltak hajlandóak beismerni a hibájukat...
4/5 A kérdező kommentje:
Azt tudjátok, hogy ha megbeszéltek és rögzítettetek egy kiszállási időpontot például beszerelés, üzembe helyezés, hibaelhárítás stb. ügyben és a megbeszélt időpontban az emberke nem megy ki, akkor a szolgáltatónak kötbért kell az ügyfél számára fizetni.
2013. jún. 1. 19:58
5/5 A kérdező kommentje:
Nálam történt ilyen, hogy nem jött ki, de a kötbérről akkor még nem tudtam sajnos. Ha tudtam volna, hezitálás nélkül követeltem volna tőlük. Mivel egész délután otthon gubbasztottam és vártam azt az idiótát.
2013. jún. 1. 20:00
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!