Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Call Center? Milyen ott a...

Call Center? Milyen ott a munka? Tapasztalatok?

Figyelt kérdés

Jövő héten kezdek, és eléggé be vagyok parázva hogy nem tudom majd megállni a helyem. Mire számítsak? Nehéz, bonyolult?


Első munkahelyem.

18/L


2012. febr. 23. 16:31
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Igaz nem én csinálom, hanem barátnőm. MINDIG kedvesnek udvariasnak kell lenni, lesznek bunkó betelefonálók és értetlenek is, akik igazán fel tudják nyomni az ember vérnyomását. Szerencsére a fejedet nem látják, de a hangodon sem hallhatják meg, ha mérges, szomorú vagy fáradt vagy, és néha nehéz megállni röhögés nélkül az igazi tájszólással beszélő emberkéket. Készítsd fel az idegrendszered a legrosszabbra is, jól kell tudnod kezelni a különböző helyzeteket.
2012. febr. 23. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
kell hozzá egy kicsi lesz@raom mit mondanak nekem hozáálás..én fél évig csináltam. nem bonyolult előtte elprobáltok néhány szerepjátékot "scropt-eket" h mégis mikor mit kell mondani. meg ezek le is lesznek irva de azért nemárt ha párosba is kiprobáljátok hátha van valami ahova ki lehet lyukadni és nincs leirva...amugy kimondottan fáraszto...én napi 12orába nyomtam és hát az egésznapos beszéd totál kifárasztott.(pedig alapbol rentgeteget beszélek) amugy arra készülj fel h 10ből mondjuk 2 emberel tudsz beszélni ezért nemár olyan hely ahol orabér van nempedig teljesítmény. az ilyen helyeken a hangulat viszont elég jo szokott lenni szerintem vagyis ahol én voltam ott tökjo volt...
2012. febr. 23. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Nekem is ez volt az első igazi munkám.

Ne aggódj! Természetes, hogy izgulsz, hiszen még nem tudod, milyen lesz. De nagyon könnyen bele lehet tanulni, hamar igazi profivá válhatsz. Jó dolog segíteni az embereknek, meg az is jó, hogy én irányítom a beszélgetést, mert nekem van rálátásom a dolgokra. Az én munkám legalábbis ilyen jellegű volt, és én általában így éreztem. Persze vannak idegesítő emberek, akik mindenbe bele akarnak kötni, na az ilyeneket már az első nyikkanásukról fel lehet ismerni. De sokszor ezeket is meg lehet szelidíteni, ha van hozzá elég energiád és kedved. Sok sikert.

2012. febr. 23. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Nálam mindig van Leszarom tabletta. [link]


Párszor már után töltöttem, volt benne M&M, Skittles, jelenleg PEZ cukorka van benne :D. A keményebb hívások után beveszek egyet :D. Meg ne vedd magadra a munkát. Kollégák néha csodálkoznak rajtam, hogy milyen fapofával tudok ülni, holott az ügyfél már úgy ordít, hogy ők is hallják :D. Persze ha felidegesít valamelyik, akkor mutogatok a monitornak, hogy "kabbe" :D.


Kell majd egy kis idő, mire belerázódsz, lesznek majd egyszerűbb, meg nehezebb hívásaid is. Az ügyfelek nagy része tudja, miért hív, mit akar, vagy legalább körül tudja írni, de sajnos sok az olyan, aki csak virágnyelven tudja elmondani a baját, és neked kell tudnod, mi a kínja... De pl velem az ügyfelek nagyon elégedettek szoktak lenni, amikor köszönnek el, sokszor kihangsúlyozzák, hogy nagyon szépen köszönik a segítségemet. Valamelyik még a nevemre is emlékszik és mondja, hogy régebben is velem beszélt. Szóval nem kell aggódnod, menni fog az.


24/f

2012. febr. 24. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim válasza:
95%
Én is Call Centereztem néhány hónapig,nagyon monoton munka az tény.Betanitják majd nektek mikor miylen lezárásokat kell tenni a hivásoknál.Van amikor közbejön egy kis technikai malőr,dehát ez van. Vannak érdekes emberek és kényes témák amikről kérdezni kell,azt is meg kell hagyni.Nálunk volt olyan h orvosakat kellett felhivni,azt gondolta mindenki h hát intelligens,diplomás emberek,hogyne ők a leglekezelőbbek:D De sokan vannak akik készségesen válaszolnak,szóval nyugi. Az is számit h milyen hangod van,nálunk az egyik nőcinek igen kellemes hangja volt és minden egyes telefonáló leállt vele beszélni:D Ne izzgulj,menni fog!:) 22L
2012. febr. 25. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Én is call centereztem egy darabig. Az sem mindegy, milyen call centerbe kerülsz. Ha telesales, vagyis értékesírés, akkor nem sok jót ígérek, én olyan munkát el sem vállalnék, már csak a jutalékos rendszer és a kötelező tukmálás miatt.

A piackutatás és az ügyfélszolgálati call centeri munka viszont már sokkal tűrhetőbb, habár nyilván elég monoton meló. Általában a hangulat jó, és többségében lehet kezelni az embereket. Ügyfélszolgálaton kevesebben küldenek el a francba, de ott is vannak jópofi arcok, akik csak azért hívnak fel, hogy trágárkodjanak a telefonba, vagy elküldjenek melegebb éghajlatra.


Mindenesetre szerintem az egyik legjobb meló, amihez nem kell különösebb szakképesítés és tapasztalat, mert hamar beletanul az ember.

2013. márc. 25. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:
100%
és az ilyen munkáknál kb mennyi a munkaidő? engem ma hívtak, hogy lehetne menni jövőhéttől, holnap megyek be elbeszélgetésre.
2014. máj. 22. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
8 óra de van 12 is de akkor nem 5 munkanap hanem csak 3 vagy 4 gondolom.
2017. márc. 25. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
Én call center be nyomom sales, 12 órába. Hozzáférhet szokni, csak olyat válasz ami órabér + jutalék.
okt. 2. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!