Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » A szombat esti UPC kimaradás...

A szombat esti UPC kimaradás az ország felét érintette. Jogosnak tartanád-e a következő számlából való kedvezményt?

Figyelt kérdés

2011. 10. 22-én, szombaton este több órán keresztül nem volt se televízió, se internet az ország teljes jobb oldalán (Dunától innen) a UPC előfizetők számára. Nekem személy szerint nem az X-faktor a szívfájdalmam, mint a facebook-on hozzászólók közül soknak, még csak nem is a tévé, mert annak hiányát elviselem pár óráig (bár azt is úgy fizetem, mintha egy percre se szakadt volna meg). Sokkal inkább az internet az, ami sok esetben fontos lett volna. Sokan vannak úgy, hogy még telefont se tartanak, mert fizetik a netet, és azon keresztül kommunikálnak. Én nem ilyen vagyok, csak érzékeltetem, hogy mennyire fontos, akár életmentő is lehet a net akár. Illetve tanuláshoz, munkához, egyetemhez, bármire kellhetett volna, és nekünk ezt a kiesett időt már nem hozza vissza semmi. Sajnos vagy sem: ilyen a világ, az internetre rendezkedett be.

Nyilván túléltük, nem erről van szó. Viszont egy kedves gesztus lehetett volna a Szolgáltató részéről, ha egy ilyen mértékű, túlzás nélkül fél országot érintő hiba esetén gondol az ügyfelekre, és valamilyen szinten kedveskedik nekik. Szerintem sokkal több ügyfele maradna meg hosszú távon, mert így -és itt jön a lényeg- sokan elgondolkozhatnak azon, hogy vajon ennyit ér-e az ügyfél, aki éveken át hozzájuk szórja a pénzét, ugyanis a facebookon nemleges választ kaptunk a Szolgáltatótól. Indoklás: jogszabály szerint 72 órás szolgáltatáskiesés esetén jár csak kedvezmény, kártérítés. Ehelyett az X-faktor videótárból való ingyenes visszanézését ajánlották, ami amúgy is fenn van az rtlmost-on, illetve a net helyett semmit, ami -mint említettem- fontosabb lett volna. Ezt én személy szerint elfogadtam, nem feszegetem tovább, viszont kíváncsi lennék néhány véleményre, hogy hogyan vélekednek azok, akiket szintén érintett ez a probléma. Kicsit humánusabbnak éreztem volna a Szolgáltatót, hogyha noha nem kötelezi rá a jog, mégis kedveskedett volna az előfizetői 50 %-ának.


2011. okt. 25. 13:58
 1/7 anonim ***** válasza:

Engem nem érintett a dolog, nem UPC-s vagyok. De ha le van fektetve, hogy 72 óra kimaradás után jár kedvezmény vag kártérítés, akkor úgy jár, nem lenne értelme csak azért millióktól elesni egy szolgáltatónak, hogy néhány ügyfele jobban érezze magát. Néhány órás kimaradásért nem szokás, és nem sok olyan háztartás van, ahol se vezetékes, se mobil, és pont abban a pár órában történik valami, ami miatt hívni kell rendőrt, mentőt... ja és persze szomszéd is csak km-ekkel arrébb van, ilyen még kevesebb van. Tehát ne dramatizáljuk túl a helyzetet. A műsorokat vissza lehet nézni, tanulmányokhoz, munkához az a pár óra kiesés nem sok, addig lehet könyvekből informálódni, kicsit a családdal foglalkozni, vagy olvasni, tervezgetni. Ha valakinek pont az a néhány óra hiányzott, hogy befejezzen valamit, és net nélkül esélye sem volt rá, hát akkor legfeljebb szól egy ismerősének, hogy átmehet-e, vagy keres egy netkávézót, könyvtárat. Ha utolsó pillanatra hagyta, így járt.


Vannak a UPC-nél sokkal szemetebb szolgáltatók is. Sajnos az embereket kizsákmányolják a nagy cégek, az állam, de ettől még egy ilyen helyzetet nem kell túldramatizálni. Szívjóságból ne várj semmit, mert koppansz. A társadalom sem, és az emberek sem alkalmasak erre.

2011. okt. 25. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Tényleg szép lett volna bármilyen gesztus, de az már nem is a UPC lenne. Pár évig voltam náluk, rengeteg stresszt okoztak a kimaradásaikkal és a hazugságaikkal (mindig megpróbáltak meggyőzni, hogy csakis az én pc-m és tévém lehet rossz). Nagy élmény volt, amikor bejött hozzánk végre egy másik szolgáltató és végre lecserélhettük őket. Addig egyeduralmuk volt a környékünkön. Eszükbe nem jutott volna bármiben engedményt tenni, sőt még drágítottak is. Amikor felbukkant a másik szolgáltató, hirtelen árat csökkentettek és lakásról lakásra jártak, hogy személyesen győzzék meg az embereket arról, hogy velük érdemes maradni. Tetű banda, soha többet nem lennék a kliensük, még tized annyiért sem, mint amennyit most fizetek. Megjegyzem, most feleannyiért van rendes szolgáltatásunk, mint anno a UPC-nél az akadozó.
2011. okt. 25. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Hidd el, mások sem adnak. Ha ez alapján választasz szolgáltatót, akkor évente más helyre mehetsz.
2011. okt. 25. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim válasza:

Az UPC nem egy szolgáltató mert a szolgáltató az ügyfeleivel törődik-azok érdekeit nézi hiszen belőlük létezik.Ehelyett egy olyan nonszensz jelenség ami csak az emberek(ügyfelek)kizsákmányolására törekszik, abszolút nem érdekli hogy mi van az ügyfelekkel.Kihasználja azt a helyzetet hogy ahol ő nyújtja szolgáltatását nincs más lehetőség-csak és kizárólag nála tudsz rendelni bármit és ezt akkor is megteszed ha tudod hogy a telefon hol jó hol nem/az internet ötödannyi sebességgel jön mint amit fizetsz a tv meg olyan hangyás hogy lcd tvn nézve inkább tűnik lego- kirakó versenynek, mindezt kétszer-hátomszor magasabb áron a többieknél.

Tehát ilyen cégtől semmilyen gesztust ne várj el sőt ha lehet menekülj! Szerencsére a Digi jó megszorongatta a tökét-országos szinten a tányérossal/Észak-Magyarországon pedig viharos sebességgel épül a kábelhálózata nem véletlenül elsősorban az UPC szolgáltatási területein!

2011. okt. 25. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim válasza:

Ha az alábbi panaszos levelet leszel szíves elolvasni(hosszú de megéri) rájössz hogy milyen cég az UPC !


[link]

2011. okt. 25. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Első vagyok. Nagyon kevés cég van, amelyik nem tesz meg bizonos dolgokat... nálunk is egyeduralkodó egy helyi kisebb szolgáltató, drágák, nem azt adják, ami a szerződésben van, önkényesen változtatnak sokmindent, de tenni semmit sem lehet, mert netkapcsolat nincs még kiépítve erre más szolgáltatónak. Jövőre jön erre több szolgáltató is, akkor behúzzák a nadrégszíjat, nem kell ettől tartani... de elsőként váltok is, amint lehet. Akár UPC-re, mert az még mindig jobb, mint ez.
2011. okt. 25. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
hú, ez tényleg ekkora kimaradás volt? azt hittem, csak nálunk...
2011. okt. 25. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!