Ez normális viselkedés volt az eladó részéről?
Egy kajáldásnál, ahol van hotdog, gyros, hamburger..stb, venni akartam gyrost,de hús nélkül és megkértem hogy rakja a húst külön csomágolásba. Az eladó csaj meg a srác elég primitíven azt mondja hogy hááát olyat nem lehet,meg nekik is könnyebb lenne ha nem kéne külön csomagolni mért nem eszek inkább hamburgert és akkor nem raknak bele húst.
Na már most ha én gyrost akarok enni, akkor nem a vásárlót kell kiszolgálni? hanem ahogy épp ők akarják? Na ezen nagyon felbosszantottam ma magam és mikor már látta a csaj rajtam hogy eléggé felhúzott akkor már megcsinálta volna nekem úgy ahogy kértem, addigra meg mondtam neki hogy mostmár nem vagyok éhes úgyhogy nem kérek semmit. Az ilyeneket nemtudom minek veszik fel eladónak....
vannak olyan dolgok, amiket nem csinálnak meg.
Pl étteremben is van tej meg rizs a konyhában, de tejberizst nem csinálnak neked (a legtöbb helyen legalábbis). Én pizzázóban jártam úgy, hogy nem kértem hagymát a pizzára, erre dupla adagot raktak rá.
Én mikor még elég kisgyerek voltam (kb. 10-12 éves).
Hajdúszoboszlón a strandon 1 óra körül egy gofrira minimum fél órát vártam. Kisgyerekként nem szóltam, h már itt várok mióta szolgáljanak már ki. Az egyik mögöttem álló csaj mondta is a mellette állónak, h szegény fiú (én) már mióta vár és semmi. Közben láttam olyat, aki a gyrosba csak húst kért meg olyat is, h a hot-dogjába ketchupot kért még mert kevés volt benne és ezért 20 vagy 30 Ft-ot még kértek tőle...
A válaszodra válaszlva pedig: Nem normális. Ahogy kéred úgy ki is kéne szolgálnia szerintem.
Szerintem se normális, tényleg semmiből nem tartott volna neki külön rakni.
Én kávézóban tapasztaltam ilyesmit.. Rendszerint cappuccino-t szoktam kérni, de legtöbb helyen tejhabbal adják, ami nekem annyira nem jön be, így mindig úgy kérem, hogy 'Egy tejszínhabos cappuccino-t kérek'. Namost, ha nincs tejszínhabjuk, oké, megértem. Egy helyen viszont elkezdett értetlenkedni az eladó, hogy 'az mi?'. Most ezen vajon mit nem lehet érteni? Mire elmondtam neki, hogy ugyanaz, csak a tejhab helyett tejszínhab, hát azt úgy nem lehet. Mellesleg tele voltak más tejszínhabos cuccokkal.
Elgondolkoztam a válaszokon...
Azért álljon már meg a menet.
Egy db hamburger, vagy egy pohár akármi árán nem veszed meg kilóra az eladót az egész hellyel együtt! Azt az egy valamit veszed meg abban az állapotban, ahogy ők kitalálták egy normális kiszolgálással együtt. Minden különlegesség bónusz, ami semmi esetre sem jár, max. adható.
Persze egy jó eladó bizonyos mértékig utánamegy a vevő kéréseinek, de koránt sem kötelessége minden esetbe és bármi áron.
Ébredjetek fel!
Ez a baj, hogy ilyen a magyar ember mentalitása, azért tartunk itt, ahol.
Európa legtöbb országában már rég rájöttek, hogy azzal tudnak a legtöbb pénzt kaszálni, ha kinyalják a vevő fenekét. És ezek, pl. amit leírtál, nem nagy dolgok.
Mert mi történik? Akár jó, akár rossz tapasztalatod van, elmondod az ismerőseidnek, ők is a sajátjainak, és már el is terjedt egy üzletről, étteremről, hogy szeretnek, vagy nem szeretnek odajárni a vevők. Rossz esetben be is zárhatja a boltját, aki ilyen hülye, de meg is érdemli.
Én hasonlókat szoktam tapasztalni sok más üzletben, sokszor taplók az emberrel, mintha szívességet tenne azzal, hogy kiszolgál, holott belőlünk él.
Jogos, hogy kiakadtál, bárcsak mindenki ilyen lenne! A legtöbb ember olyan, mint a birka, mindent eltűr.
Szia!
Nem, nem volt normális viselkedés.
Nem azt kéri az ember, hogy egy pörköltből halásszák ki a husikat és külön csomagolják be, hanem egy olyan dolgot, ami neki tök mindegy: teljesen mindegy, hogy a pitába rakja a husit vagy egy kis műanyag tálkába. Nem hiszem, hogy egy ilyen cselekedet ellentétes lenne a főnök akaratával. Mert teljesen másképp hangzik, hogy bocsi, nem lehet csak ha kifizeted a plusz csomagolást és az, hogy neki ez plusz munka és azért nem.
Én abban látom a problémát, hogy abszolút nem érdekük, hogy normálisan szolgáljanak ki, ez vonatkozik a sima közérttől a nagy hipermarketekig és a legtöbb büfére, étteremre. Hiába kedvesek, aranyosak (ami szerintem a munkaköri kötelességük kellene, hogy legyen) egy fillérrel sem kapnak többet, ugyanis a legtöbb helyen vagy a vezetőség lenyúlja a borravalót vagy bedobatják a közösbe. Akkor hol a motiváció?
,,egy pohár akármi árán nem veszed meg kilóra az eladót az egész hellyel együtt!"
persze hogy nem te hagyod ott neki fél fizetését DE ! EGY ELÉGEDETLEN VEVŐ 10 ISMERŐSÉNEK TERJESZTI EL A ROSSZ HÍRT A HELYRŐL.....egy elégedett felének se kb
igazad van ebben a pénzes dologban , DE MARKETING IS FONTOS !!sőőőt
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!