Reklamálhatok ez miatt a T-mobilba?
Én mindenképpen bemennék egy T-mobil üzletbe, és rákérdeznék. Nem tudom, hogy félrekapcsolás lehetséges-e, valami biztos el van írva valahol. Én Telenoros vagyok, de volt, hogy még a hívott számot (a sajátomat) olvasta be a hívó, és nem értette, hogy miért nem az vette fel, akit keresett. Az kártyás készülék volt, de aztán előfizetésesre váltottam, és ennél is történt ilyesmi. Akkor lekönyveltük, hogy valamelyik szám el lett írva valahol.
Ha kiderül, hogy a T-mobil hibázott, egy kártérítési pert is indíthatsz, amit tuti meg is nyersz.
Azért most csak sajnálni tudlak. Elbukni egy tuti állást, a mai világban...
helyesen volt megadva,mert már hívott elötte is aki lett volna a leendő főnököm. Meg mikor hívott h nem kaptam meg az állást,mivel nem értek el,és azonnal kellettem volna,akkor mondta h ez-e a számom és miért más vki vette fel aki ráadásul értetlenkedett meg elküldte a búsba. Meg mobilról hívott ő is,és el volt mentve a számom. Szóval nem értem.
Meg barátaim,testvérem is járt nmár ugy h hívott és más vki vette fel
Elmentették vajon a telefon memóriájába vagy legközelebb újra begépelték ez itt a kérdés. Ha az előbbi szét kell rúgni a T-Mobil hátsóját. Ha az utóbbi akkor emberi hiba amiről nem tehetnek.
Egészen pontosan: A hívószámod egyedi. Technikailag nem fordulhat(na) elő, hogy mást kapcsolnak. Tehát a választás:
1) egy nagyon ritka (elméletileg lehetetlen) technikai hiba áldozata vagy.
2) az emberek khm. nem túl okosak.
Szerintem a 2)-es valószínűbb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!