Egy keresztény értékrendű országban, hogy lehet ilyen szennyet tanítani?
Egy ismert népdalról van szó, amit szintén minden iskolás gyerek megtanult egyszer.
"Győri kanász a dombon játszik a botjával,
Ne menj arra, kisleány, megfogja szoknyádat.
Nem fogja meg a szoknyám, elszaladok tőle,
Azért a kis malacot ellopom mellőle.
Megfújom a furulyám lenn a Széked szélen,
Hallod-e te, angyalkám, Háló tanya végen?
Hallom, kedves angyalkám, nem tehetek róla,
Gyönyörű szép szavadra nem mehetek oda.
Győri kanász, mit főztél? Tüdőt káposztával.
Mivel rántottál alá? Hasa szalonnával.
Nem kell nékem a kanász, csak a felesége,
Annak se más egyebe, csak a két szép szeme"
Totál tele van az egész szexualitással és perverziókkal.
"Győri kanász a dombon játszik a botjával,"
(Játszik a botjával, utalás a maszturbálásra. Dombon, pedig arra utalás, hogy egyrészt távol a falutól, titokban, másrészt pedig, hogy a női mellekre (dombokra) gondol közben)
"Ne menj arra, kisleány, megfogja szoknyádat."
(A kanász az arra járó magányos nőket molesztálni szokta.)
"Nem fogja meg a szoknyám, elszaladok tőle,
Azért a kis malacot ellopom mellőle."
(A malac egyértelműen a malackodásra utal, tehát, hogy szexuális aktus lesz közöttük. Illetve a malac másik jelentése a bőség, tehát ez a két sor azt jelenti, hogy malackodik a lány a kanásszal, akitől cserébe malacot (pénzt vagy bármilyen értékes cuccot) kap. Tehát a lány egy hivatásos. A lopás pedig egyrészt utal a prostitució bűnnek való kezelésére, másrészt pedig arra, hogy titkolja a rokonai elől a szakmáját.)
"Megfújom a furulyám lenn a Széked szélen,"
(a furulya az orális szexre utal, a Széked széle pedig a pettingre és az előjátékra)
"Hallod-e te, angyalkám, Háló tanya végen?"
(Háló tanya. A háló az együtt hálásra, tehát megint az aktusra vonatkozik, a tanya pedig az istállóra. Azaz most az istállóban vannak együtt)
"Győri kanász, mit főztél? Tüdőt káposztával.
Mivel rántottál alá? Hasa szalonnával."
(Ez arra utal, hogy a lány a kanász szeretője, kitartott nője lett, aki cserébe mindenféle földi jóval elhalmozza)
"Nem kell nékem a kanász, csak a felesége,
Annak se más egyebe, csak a két szép szeme"
(Ez pedig az egész történet legdurvább része. Kiderül, hogy a lány leszbikus, és beleszeret a kanász feleségébe. A szem az őszinte szerelmet szimbolizálja, az eddigi kanásszal való testiséggel (malacság, tüdő, szalonna, káposzta) szemben)
Egy ilyen népdal hogy mehet az iskolákban, amely prostitúcióra, kitartott nővé válásra, és leszbikus kapcsolatok építésére buzdít.
Plusz van egy másodjelentése is, ami pedig arra biztatja a fiatal lánykákat, hogy legyenek együtt gazdag pasikkal (pl. a kanásszal), és vegyél el minden anyagi javukat (pl. a töltött káposztát)
Hát gratulálok, keresztény Magyarország!
Ilyen sötétséget sem hallottam még, hogy technikai fejlettség nélkül építették a piramisokat!
Nem is csodálom ezek után, ha ez a véleményed. Gondolom te is egy nagy vallásos ember vagy.
A népdalok maradjanak!
Én ezt írtam:
"Tágabb értelemben régen nagyon sok dolgot prímán meg tudtak oldani az emberek modern technológia nélkül, lásd piramisok."
Miért, modern technológiával csinálták? AutoCAD-el megtervezték az egészet, számítógéppel kiszámították az összes terhelést, hogy mit hogyan hova kell építeni?
Nem tudom, kedves kérdező, hogy csak a közhangulatot akarod hergelni, vagy komolyan kérdeztél.
Az alapállításodban van a tévedés: hogy a kereszténységgel összeegyeztethetetlen a szexualitás kreatív megélése, és annak allegorikus kifejtése. Olvasd el a Bibliából az Énekek Énekét, hogy az alapoknál kezdjük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!