Melyik reklám végén mondják, hogy az ecet meg a salátába való?
Vanish, Calgon, Finish mosogatógép illatosító... Meg a többi ilyen hülyeség csak pénzkidobás. Azért reklámozzák annyit, mert nem fogy.
De egyre agresszívabbak és idegesítőbbek, gondolom ez is sok emberben ébreszt ellenszenvet.
"Gondolom nem fogy a termékük, mert egyre több ember keresi a természetes hozzávalókat mosásban is"
Mivel nekem szakterületem, a Calgonnal nem környezetvédelmi probléma van hanem az iszapképződés mivel nagyon apró lesz a kicsapódott foszfát a kazánokban dugulást okozott mert a vízáramlás nem tudta kivinni. Mosásnál a nagyon apró vízoldhatatlan foszfát a ruha szálai közé megy és a ruha száradása után porzik, és az nem egészséges a tüdőre.
A reklám megy, de az ecetes részt kivágták belőle.
Pont ettől volt hiteltelen az egész.
Jahhh, mostanában javították a mosógépemet (nem, nem vízkő, hanem kitört nyitófül...), és megkérdeztem a szerelőt, mi az igazság a Calgonnal kapcsolatban. Azt mondta, hogy egyes szerelők havonta 40 ezret kapnak a gyártótól, hogy reklámozzák a Calgont, + mintákat, hogy osztogassák a kuncsaftoknak. Mosolygott, és azt mondta, hogy "én nem az a szerelő vagyok", és hogy ne használjak Calgont, nem érdemes.
Ecettel és illóolajjal öblítek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!