Az olyan luxusmárkák, mint a Prada vagy a Louis Vuitton hogyan emelkedtek fel?
Figyelt kérdés
Úgy értem, hogy mindenki számára nyilvánvaló, hogy brutálisan túlárazott cuccokat árulnak, mégis megveszi őket egy bizonyos réteg. De ha jönne egy xy új márka, hasonló árcímkével, a kutyának se kéne. Hogy érték el ezek a márkák ezt, hogy húsz-harmincszoros haszonnal tudnak eladni dolgokat?máj. 20. 17:34
1/1 Gál Gábor 2024 válasza:
Általában van egy pont az adott cég történetében, ahol a szerencse, egy jó termék vagy a hatásos marketing révén divatossá válik, ekkor tudják magukat pozicionálni a luxuskategóriába és belefogni egy intenzív terjeszkedésbe. A túlárazottság néha igaz, néha nem, ez termékfüggő. Ami divatos, az keresett, és ami keresett, ott lehet nagyon nyereséggel is dolgozni, főleg a mai fogyasztói társadalomban, ahol a márka az identitás része.
A Prada pl. kezdetben egyáltalán nem volt sokáig luxusmárka, csak volt egy-két slágertermékük az 1980-as években. A Vuitton már viszont a 19. században is menő bőröndöket készített.
Viszont az sem igaz, hogy az újaknak ne lenne esélyük, ott van pl. a Tom Ford vagy az Off-White.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!