Melyik a rosszabb a reklámokban? Az irreleváns tartalom, vagy a hülyéneknézés?
A kereskedelmi rádiók, televíziók és a netes felületek reklámbevételekből élnek, így a kapitalizmus megkerülhetetlen része a reklám. Ezt ismerjük.
De a dolog sajátossága miatt, nagyon sokszor kapunk irreleváns termékajánlatot vagy szolgáltatási felhívást. Kopasznak hajszárító, sampon, kígyónak lábsó, madaraknak fogsor, állattalannak macskatáp stb.
A net testreszabottabb, nyilván egy tévé vagy rádió, ami nem interaktív, az nem tud így tenni.
De a másik idegesítő faktor, a hülyéneknéző stílus. Mittudpmén milyen jót teszel, ha mittudom milyen kacsát eszel... stb, rigmusok, versikék, karácsonyi dal yettelre szabva ésígytovább.
Melyik az idegesítőbb? A kéretlen irreleváns dolog vagy a hülyének néző nagvétel?
Egyik rosszabb, mint a másik.
+ ajándék, hogy pofátlanul, erőszakosan tolják az arcodba, minden felületen.
Bónuszként most már fizethetnek a közösségi hálót használók azért, ha letiltják a reklámokat.
Amúgy is élő reklámfelületnek használják a cégek a szatyrokat, táskákat, felsőruházatot is, és fizetsz is értük szépen.
"Bónuszként most már fizethetnek a közösségi hálót használók azért, ha letiltják a reklámokat."
Igen, meg is lepett a yt prémium megjelenése. Képzelem, amikor így szólítja meg a hirdetőket: gyere hozzám hirdetni, igaz, napról napra kevesebb emberhez fog eljutni, mert ők fizetnek érte.
"már megint a chromeban próbálok videót nézni."
Hmmm, te tudsz valamit? Más böngésző jobb lenne?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!