Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Egyéb kérdések » Hogy kezeljem az alábbi...

Hogy kezeljem az alábbi helyzetet? Mit éreznétek, mondanátok, tennétek? Hogyan törjek ki az alábbi helyzetből?

Figyelt kérdés

Nyelvtanár vagyok egy középiskolában. Két hét múlva lesz előadás az iskolánkban, amikor nyelvi órát mutatunk be.

Én olyan másodhegedűsnek érzem magam, de nem tudom, hogy reagáljam le a helyzetet. Ugyanis egy másik nyelvtanár kollégám fog órát tartani, viszont az előkészületekben nem keveset segítek: megbeszéljük az óra anyagát, megtanítom egyéb nyelvi programok használatára, mert ugye az igazgatóhelyettes kiadta ezt nekem, hogy igenis segítsek neki. De az egész a kollégám neve alatt fut, mintha maximálisan egyedül készülne, stb.

Ez most azért bosszantott fel, mert már nem az első alkalom, hogy én csak ilyen háttérmunkás vagyok. Míg én segítek neki, az ő nevét említik, engem meg le se xarnak.

De ha meg nemet mondanék arra, hogy segítsek, akkor ugye én volnék a "rossz", és akár el is bocsáthatnak, mert a helyemre lenne sok másik nyelvtanár.

Nem sokat számít, de mindketten némettanárok vagyunk.

Ti hogy törnétek ki ebből a helyzetből? (Hogy tudnék mégis nemet mondani a segítségre, hogy akkor készüljön egyedül, vagy ha segítek, akkor bizonyos szinten szóljanak arról is?)

Ez olyan önzőnek tűnhet részemről, de engem igenis bánt a helyzet, mert ez olyan kihasználás.

Ugyanakkor nem tudok szabadon ugrálni, hogy másik helyet keressek, mert családom van és örülök, hogy egyáltalán van bevételem...

2010. szept. 8. 22:23
 1/6 Kokas Lajos ***** válasza:
100%
Készíts egy saját bemutatót és ajánld fel az igazgatónak. Kész tények elé állítva színt kell vallania arról, hogy te is fejlődhetsz-e szakmailag, vagy tényleg elkönyveltek másodhegedűsnek. Ha viszont így van, akkor tényleg keress magadnak olyan helyet ahol lehetséges a szakmai előrejutás, ha ambícióid vannak! Ne várj a végsőkig, mert csak belefásulsz.
2010. szept. 8. 22:32
 2/6 A kérdező kommentje: