Milyen OKJ szakmát érdemes elvégezni ha egy irodában akarok dolgozni?
Vagy ez csak egyetemmel megy? Pl könyvelő, meg láttam olyat is hogy közszolgálati ügyintéző okj. Azt érdemes lenne?
Jelenleg vendéglátásban vagyok, azt tanulom de egyrészt családgyilkos másrészt totál kimeritő, emelett nincs élet.
Köszi előre is
A Közszolgálati ügyintéző munkája során személyesen, írásban, telefonon vagy
elektronikus kommunikációs csatornákon fogadja az ügyfelek megkereséseit. Kezeli a
felmerült problémákat, felvilágosítást, tájékoztatást nyújt az ügyfelek részére, válaszol
a szolgáltatásokkal vagy eljárásokkal kapcsolatos kérdésekre. Közigazgatási eljárás
keretén belül ügyeket kezel, jogkörében meghatározott eljárásokat folytat le. Gépírás,
szövegszerkesztés tudás birtokában adminisztratív és dokumentációs feladatokat lát el.
Ügyviteli feladatokat lát el.
Ha ehhez van kedved, végezd el.
Egyébként azért választanék ilyen irányt, mert tudtommal ilyen szférában a munkaidő hétfő-péntek 8órában
azért az jobban tetszik mint a 12órázás heti 6szor, hiába lehet vele jól keresni külföldön
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!